Godmorgon 2009-10-19
Godmorgon alla okända och kända forumvänner. Hästarna är ute och regnet vräker ner. Frukost nr 2 intas innan jag rusar iväg till det mer betalda arbetet.
Ha en bra dag allihop! /A

Godmorgon i landet!
Här är det mulet, runt noll och uppehåll.
Ska alldeles strax jaga upp Sara. Igår blev det röjning i köket istället för i marsvinsburarna, så det får jag ta under veckan.
Idag väntar butiken igen, och mera test med vgw-selen för Elke under vår middagspromenad.

Godmorgon,
Har precis kört dottern till tåget och skall snart köra sonen till sitt tåg.
Ute är det dimma och runt 0an. Sitter ändå här och småmyser efter gårdagens framgångar på Axevalla. Troll Twix för första gången under 2 minuter i sin sista start innan "mammaledigheten" sådant gör att allt slit under säsongen känns helt ok.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

God morgon , här regnar det idag och det är väl så typiskt när man är hemma och kan göra något för på helgerna hinner jag ju aldrig för då är man iväg på tävlingar eller annat hela tiden.
Vi är också nöjda med våran dag i går på Axevalla , även om det var vääääldigt långt att köra för en häst och en start , men det gick ju så bra igår Mary gick kanon och var så nära att vinna igår , men kom få en fin andra plats och gick på nytt rekord och under 2.30 vilket var Amandas mål med henne i år :-) .
Tror jag ska lägga mig i sängen en stund till då det känns som jag har någon som bankar hår i skalle hm och halsont .
# 2 Grattis igen och skönt att det går vägen efter allt slit :-)

Godmorgon! Idag blir det besök hos napprapaten sen hem och röjja i skogen så Trofe kan få en torrare hage, men just nu känns det inte så roligt för det regnar- igen….
Ha en bra dag! // Malin
God Morgon!
Jo, det regnar här i Ekeby också! Jag är lite svimfärdig efter att bara ha sovit ca. 2,5 timme. Ibland är det alldeles omöjligt att somna……det straffar sig dagen efter då blodtrycket sitter nånstans i knävecken och man tror att hjärtat skall hoppa ur bröstet!
Ha en bra måndag, själv kryper jag ner i sängen igen!
# 2 Grattis, det var väl toppen!
Regn här med och fortfarande. Har varit på kvällsmöte på arbetet så det blev en lång dag. Lite nyheter innan sängen.
God natt!