Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 441 ggr
karisma
0

God morgon 2009-10-18

Morgon där ute Roslagen håller sig kvar i färgen grått och blött  Undrar om jag inte är lite avis på dom som är i värmen på semester och får se solenObestämd Fast där finns ju inga russ ja ja gnälla kan man ju  Nu ska jag ta mig an valprummet det är ingen snyggare syn på morgonen tur att de är små

Ha en bra söndag och håll fötterna torra

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

annelie-huskvarna
0

Godmorgon

Svart som natten ute, men ser ut till att vara stjänklart och kallt… Sista dagen på skolan idag så i em bär det av hemåt igen efter 5 dagar i Brastad. Igår var vi stall och letade punkter och satte nålar på häst så idag är det dax att ta sig an hundarna Glad

Ha en bra söndag!

brukskorningskusk
0

Godmorgon alla! Tänkte att jag någon gång skulle skriva någon rad här. Vädret är helt ok här. Här är hästarna redan ute. Och själv har jag varit på språng på bygden. Nu sen frukost och sen mer häst. /A

MagganS-B
0

God Morgon!

SOLEN SKINER!!!!!! Och jag skall jobbe! Typiskt!

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

God morgon! Sov ut idag, det tär på krafterna att köra långt. Körde bil från 9.30 till 22.30 igår så jag känner mig lite "bakis" idag. Nu ska jag gå och släppa ut nykomlingarna. Inga nya russ, bara mina ston som nu äntligen är hemma från hingsten. Sen blir det lite hagjobb idag med.

Ha en bra söndag!

florence-S
0

Sol, sol, sol. Vilken härlig morgon. 0:an ute.

Idag är det ödesmatch för Enköping i fotboll. Vinner dom inte så åker dom ut. Vinner dom finns hoppet kvar. Det gäller samma för motståndarna Östersund. Ska bli jättespännande, för gillar verkligen fotboll.

Lisa-trollet
0

Go morgon! Här tittar solen fram från molnen ibland. Ska jobba ett par timmar idag och sen ska jag till hästarna, får se om jag hinner rida någon.

Ha en bra dag

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här har vi tagit oss sovmorgon, det var skönt!

Himlen är blandat blå och molnig, molnen ser ut efter snö, det är fyra-fem minus ute. Få se vad dagen bjuder på!

Jag har inga sysselsättningsproblem iaf, marsvinen ska städas åt och hästarna bör ju göras något med. och om inte annat har vi ett helt hus att städa.