God morgon 2009-10-17
Morgon på er Roslagen är svart och blöt har ingen lust att gå ut men det klarar jag mig inte undan Så lite mer kaffe så går det nog. fortsätter idag med det som jag inte gjorde igår och ser fram imot Körslaget i kväll
Ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon. Snart ljust här, dagen verkar bli blåsig men uppehåll i alla fall. Alla hästar inne utom de fyra som har tillgång till tak i natt. De var så blöta av allt regn i går.
De övriga i familjen har åkt i väg i älgskogen på fm. För mig blir det stallet.
Ha en bra lördag!
Frukost och dusch avklarad, nu är det djurens tur. Jag har sovit dåligt av all blåst och regn, men kaffet gjorde susen.
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
Här str¨lar solen från en klarblå himmel, det är frost ute idag.
För min del blir det butiken, Peter ska ut i skogen och barnen är lediga, så de lär väl sova halva dagen. Simon kom hem vid fyra i morse 
Få se vad jag hittar på efter jobbet, har en massa smutsiga marsvinsburar…

Godmorgon
Här i Brastad ser det ut att bli en vacker dag, himlen är blå och solen på väg upp 
Idag blir det åter en dag i lektionssalen, men i em ska vi iallafall ut till ett stall och öva lite praktiskt på några hästar. Skönt att få lite luft då jag knappt varit utanför dörren på två dagar
Kan inte ens minnas när det hände senast…
Ha en bra lördag!

Godmorgon i höstrusket.
Även här i Grillby har det blåst och regnat rejält hela natten. Hästarna fick komma in från betet i går kväll och verkar nöjda med frukost på sängen i dag.
Ha en bra dag
önskar
Lotta
God Morgon!
Här har det regnat i tre dagar nu, men som tur är så blåser det inte längre. I dag får hästarna stå inne eftersom dom ännu inte torkat ordentligt sen gårdagens oväder…..matte får ta smällen med boxarna så småningom! Fortfarande är det lugnt på fölfronten, inget pip och skrik, utan dom äten snällt både morötter och hö.
Det är min jobbarhelg, så ha en bra dag ni andra! Lycka till ni som skall tävla!

God morgon
Regn, regn, regn. Tråkig dag, men det finns mycket att göra inomhus också.
Ha en bra lördag