Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 588 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2009-10-16

Skönt att det är fredag! Halvdag bara sedan lite ledigt. Vi får gäster i helgen och jag har en tripp att köra för att hämta hästar. Så sysslolös blir jag inte.

Ha en bra fredag!

StuteriSolo
0

Godmorogn i landet!

Idag är himlen grå och regnet öser ner. Inte kul.

Sara var ut med TRixi igår kväll, hon verkar mörkrädd av sig. Sara mötte en kompis som var ute och red också och Trixi hoppade förskräckt över diket ut på åkern…

För min del blir det butiken idag.

karisma
0

Morgon på er grått och tråkigt ute Fast här hemma är det full rulle och glada gläfs på de fyra små valparna Idag kommer det spekulanter och tittar så då blir det hundprat  i några timmar Annars fredag får nog göra det jag skulle gjort igår Obestämd

ha fredagsmys på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Gnistra
0

Go morgon!

Grått o mulet men blåsten har lugnat sig och i kväll åker jag över till Oskarshamn o Skåne. Har då några russ med som ägarna möter upp oss vid Flyinge, mitt i natten. I dag ska jag packa o  fixa med stallet o hästarna så attt det blir lätt för Magnus o mamma som axlar mitt ansvar annars här hemma. Ha en riktigt bra helg!

annelie-huskvarna
0

Morrn morrn…

Här på västkusten är det grått och nederbörd i form av snöblandat regn, så känns ganska skönt att man får sitta inne i ett varmt klassrum. Igår började vi öva på att sätta akupunkturnålar för att öva upp stickskickligheten. Det var jättekul att sticka andra, men kanske inte lika kul att själv agera nåldyna…

Idag blir det fortsatt traggel av latin och punkter Glad

Ha en bra fredag!

MagganS-B
0

Morning!

Grått, regnet hänger i luften. Sista lediga dagen för jobbarhelg! Massor med pyssel att fixa både inom- och utomhus!

Var på ponnytravmöte i gårkväll, fick bl.a. information om L.E.D.-ljusbehandling på både människor och djur. Jätteintressant!

Ha en bra fredag!

[Grabbarna-A]
0

Go kväll

Nu har även jag fått göra helg. Det börjar bli jobbigt att sluta så sent men snart får jag nya tider igen, ska bli skönt.

Här har det regnat lite smått mest hela dan.

Ha det så bra

murkla
0

God natt!

Dax att sova ska upp tidigt imorgon ska till Falun på utställning med Mitrus.

Men här har de varit blåsigt o regn hela dagen!

Lyssnat på lite älgjackts histrorier nu i kväll och varg.

Ha de bra!