Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 810 ggr
annelie-huskvarna
0

Godmorgon 2009-10-11

Godmorgon där ute…

Kolsvart ute och jag håller på och steker lite ägg till mackorna. Idag blir det en heldag i Tranås för att titta på massa vackra hingstar som ska synas under luppen. Efter Tranås blir det lite plugg och en snabbis till stallet.

Ha en bra dag och kanske ses vi Glad

Russlena
0

Godmorgon alla!

Har varit ute och fodrat hästarna, ska till Tranås och titta på alla hingstarna, det ska bli kul.

[Croneld]
0

# 0 och # 1  Ni får säkert en härlig dag. Ni får gärna rapportera hur det går här på forumet.

Själv ska jag dra mig upp ur sängen och försöka få till en tårta för äldsta sonen fyller 19 år idag.

Ha en bra söndag och lycka till med era fina hingstar som ska visas idag!

MagganS-B
0

Lycka till alla som skall till Tranås!

Själv har jag just varit och släppt ut hästarna till en blåsig tillvaro i hagen. Som tur är så har dom storbal, så maten flyger inte iväg för dom…..

Får se vad dagen annars har i sitt sköte…..möjligen en runda i skogen om inte änglarna bestämt sig för att släppa ner en massa blött i dag!

Ha en fin söndag!

florence-S
0

God morgon och lycka till ni som är i Tranås.

Här är det lite mulet, ser ut att bli regn. Idag ska Exact 630 starta i sin första hopptävling. Ska bli spännande.

Ha en bra dag.

StuteriSolo
0

Godmorogn i landet!

Här är himlen klarblå, solen strålar och marken är vit av frost. Vovvarna har varit ute en sväng, och nu ska vi göra frukost. Sara har sovit över hos en kompis, och Simon kom hem någon gång i natt.

Idag ska jag tömma resten av uteburarna, och städa in kaninen i betesburen. Betet är ju inte så bra längre Skrattande Hoppas på att hinna ut med någon häst, och kanske hinna och köpa ett nytt element till marsvinsrummet, det gamla har lagt av helt. Peter och röjsågen ska till skogs sedan

murkla
0

Go förmiddag!

Här snöar de. Med stora flingor.

Vad som ska göra i dag; ja vet inte. än

Ha de bra …

hermitage
0

här regnar det mycket.

har krattat bort 100 miljoner äpplen från hagen idag

ska ut och köra orra en runda. ha en bra söndag

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

GAJarhult
0

Vilken dag det varit!! Resan hemifrån startade kl 5 i morse och nu är hästarna ompysslade och bil och transport urplockade. Strax sängen om jag nu kan sova… Tack till alla inblandade för Brages godkännande och till Maltons fina kritik. (Jag) och Anni fick ju oxå kommentar och det är så otroligt roligt… Ett av mina mål med russeriet har varit att komma till final med en hingst och nu har vi gjort det och fick en godkänd.Glad

Lisa-trollet
0

Go kväll

Har vart i tranås och kolla på fina pojkar. Kallt o ruggit var de i ridhuset, så nu väntar väl en förkyldning snart. Men men.

Sen fick hästarna lite mat, hoppade över ridningen idag, regnade när vi kom hem.