Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 581 ggr
karisma
0

God morgon 2009-10-09

Morgon på er Lite regn har kommit ner från himmeln i natt och + 7 Det är fortfarande kolsvart men jag hoppas på en lika fin dag som igår. Kalender har bara en anteckning för dagen det är att vaccinera en hund kl 15, så det bör bli tid över för vardags jobb jppi.

Lycka till alla som ska ut och resa i helgen om det är Tranås eller någon annan ort

ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

annelie-huskvarna
0

Godmorgon!

Då va det fredag igen och ute är det än så länge svart som natten. Har ingen aning om vädret då jag inte varit ute än men termometern visar +5 och det låter som att det blåser en del ute.

Igår var det hockeykväll och HV körde över Färjestad totalt med 8-0! Nu tuffar segertåget igen Skrattande

Börjar inte förräns 11 idag så innan dess så hade jag tänkt hinna med lite träning och plugg. Efter jobbet blir det en sväng upp till stallet och därefter bär det av till Växjö…

Ha en bra fredag Glad

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Igår kom vi äntigen iväg på ridningen!

Idag blåser det ute, är väl fruset på marken och himlen är blå, ligger dock en molnbank bortom sjön, så man får se vad vädret blir!

För min del blir det butiken idag, Sara tänkte försöka ta sig ut med någon ponny i em, och PEter ska till skogen med röjsågen, SImon har redan åkt till jobbet.

Tittut
0

God morgon!

Här har vi en liten stunds sovmorgon. Elin ska vara på fritids klockan 9, så hon kan sova en stund till.

Till kvällen blir det nog stalltjänst med häst- och utrustningsputs och diverse annat. Bilen går tidigt i morgon bitti.

Ha en bra fredag och en bra helg!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Kulingvarning, regn…..

Nu väntar jobbet!

Ha en bra fredag!

florence-S
0

God Morgon

Soligt och fint. Idag ska jag äntligen till Distriktan och ta bort stygnen, undrar hur många det är.

Ha en bra dag.

[Croneld]
0

Hej!
Jag är hemma och är sjuk, så tittar in här, sen är det åter till sängen!

garrilina
0

God Kväll eller god natt! helt slut efter en arbetsvecka….så nublir det sängen men måste kika in här då jag ej varit in i dag.

Lycka till till er alla som i morgon ska till Tranås.

Krya på dig Christina.