Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 883 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 09-10-08

Godmorgon i landet!

Inget mer busväder idag, vi här vid kusten fick bara regn, men längre inåt landet kom det massor av snö. Peter kom hem igår då han inte har någon körning idag, det kom för mycket snö i Jokkmok…

Det blir butiken idag, och ikväll tänkte vi försöka oss på att ta oss till ridningen, vi ska rida tis och tor resten av terminen.

annelie-huskvarna
0

Guten Morgen!

Här börjar det ljusna så smått, det har blåst rejält de sista dagarna men det har varit en hel del sol. Känns som det är sååå mkt hela tiden nu och jag gillar när det är mkt, men just nu känns det som att jag skulle behöva en veckas semester för att hinna ifatt mig själv och mitt liv. Har tenta på tisdag och har knappt börjat läsa till den Skrikandes För råplugga på lördag, för på söndag e det ju avelsvärdering och den vill jag ju inte missa, även om jag verkligen borde va hemma å plugga in alla sjukdomar på ko, hund och katt som vi ska kunna på tentan.

Idag blir det jobb, sen stallet och därefter hockeykväll hemma hos min jobbarkompis som även bjuder på mat…

Ha en bra dag alla där ute Glad

karisma
0

God morgon på er + 3 grader och det börjar jusna. Väder farbron lovade sol idag så vi får se hur det blir Det är bara att ställa in autopilot på bilen så att jag är i Norrtälje kl 1045 jag vet inte hur jag lyckas att planer en resa varje dag blä.. Annars är det torsdag tror jag

ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morrn!

Solen skiner och det är kallt och friskt ute. SKa nog försöka träna lite unghingst i eftermiddag. Halva släkten har namnsdag, så är det någon som heter Nils idag, ska ni ha en bra namnsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

florence-S
0

Morrn, morrn

+2 grader, lite vitt på gräsmattan, ser ut att bli en fin dag utan blåst. Frukost sen hundpromenaden väntar.

Ha en fin dag.

Mixie
0

God morgon.. Kallt ute men solen skiner så det går jämt ut ;) Jobbar till fem och ska direkt hem efter det.. jääätteskönt! Ha en underbar dag!

//Mickan

MagganS-B
0

God Morgon alla!

Lite skumt i luften, men det kan nog bli en fin dag…..lite frost syns på gräsmattan. Hästarna utsläppta, hundarna rastade, tvättmaskinen fylld…..nu väntar fikat!

Ha en bra torsdag!

CarinaA
0

God morgon !

Alldeles vindstilla, men som Maggan sa det känns lite skumt i luften ! Mår inte helt hundra så det blir till att försöka vila………..
Ha det gott !

garrilina
0

God Morgon! Ett par plusgrader och sol och en lätt vind. I natt stormade det så det kändes som taket skulle lyftas av.

Har elevfritt på förmiddagen de är på prao. Efter jobbet blir det hem och ta hästarna själv för sambon är borta och dottern åker i väg till Gävle för ett insprängt lopp. Blir bra träning för nu är det en dryg vecka kvar innan det blir Irland för Therese.

Ha en bra dag!

Gnistra
0

Hej på er alla, här skiner solen!

Strålande väder och kort arbets dag, härligt! Har suttit vid datorn o tittat på information om ett gymnasíum i Växsjö trakten med riks intag även John har fått för sig att han vill flytta från Gotland o plugga  på annan ort, suck. Men det är bara o söka o se om han kommer in och se till att ha alternativ här  på Gotland också. Varför just vår ungar….. Väntar på tele samtal från Jessica mfl, för de ska hämta Dolly i Ljungby och Sarha o Jessica hade knappat in fel Ljungby på navigatorn o hade endast 12 mil fel körning, hoppas de har träffat rätt nu o att de snart ringer till mig. väntar. I dag ska jag njuta av det fina vädret o pyssla en del ute.

[Croneld]
0

Strålande väder här med, är på arbetet men ska gå tidigare idag för jag är ínte pigg, men inte sjuk heller.  Konstigt!

[Grabbarna-A]
0

Hej svejs

Har varit till kliniken dag med sjuklingen. Eller han tycker ju inte att han är sjuk men men… Just nu går det åt rätt håll iallafall, han hade "bara" 1/2 grads hälta i traven jämfört med 3 grader innan operationen. Jag ropar inte hej ännu men känner mig ändå lite mer hoppfull. Han fick kortison i bogleden och ska stå i box ytterliggare 4 veckor… I helgen får han börja promeneras.

Nu ska jag göra lite nytta innan jobbet.

ha en bra torsdag