Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 805 ggr
karisma
0

God morgon 2009-10-06

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er Det är - ute för gräsmattan är vit och det frasa under tofflerna när jag var ut med småhundarna (vuxna) Om det är mörkt sätter de sig bara på farstukvisten och tittar.

Idag känns det tomt för min granne på 85 år har äntligen accepterat hemtjänst, har ju hjälpt henne nästan varje dag sedan vintern  Och ko passandet är över så nu kan jag bry mig om mina egna djur lite mer

Ha det där ute
foto minsta valpen nu på morgonen 427gr

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är himlen klar, och temperaturen är några minus.

Idag är det ridning, få se om vi lyckas ta oss dit denna gång!!!

Annars är det butiken som gäller, ska försöka hinna skotta ur någon kaninbur först.

[Croneld]
0

# 0 Åh vad söt!

Jobb jobb jobb innan hemgång idag! Är lite trött, då jag varit uppe i natt en sväng. Vaknar alltid när månen är full.

Ha en bra tisdag!

Tittut
0

# 0 Vilken goding!

Idag är det jobb  på två håll och så ska jag vakta brorsonen, som i dagarna blir 11 månader. Till kvällen har jag lovat barnen att åka och handla vinterkläder. Jag avskyr det!

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

# 0 Oh, så jättesöt!

God Morgon!

Solsken och blå himmel, lite frost har det också varit! Grävde upp mina jordärtskockor i går, dom var jättefina och stora, själva plantan var 2,5 meter hög! Nu skall jag släppa ut hästarna och sen iväg till jobbet.

Ha en bra dag!

Gnistra
0

#0, vilken söt lurvtuss! Roligt att få se en glimt av dessa små.

Solen skiner!

En ledig dag! Hästarna har kommit ut något senare men de ser nöjda ut. I dag hoppas jag på att kunna åka ut till När o krama Dolly o besöka Ann-Marie dagen innan  det bär i väg till fastlandet för dem med flera. Jo jag vill detta här, men det är jobbigt att skiljas från Ponnyn så många gånger och ändå har hon kommit tillbaka av olika anledningar..Men detta käns bra.. o Jessica har hälsat på familjen.

Imorgon är det Hemse Stor torgdag!

florence-S
0

#0 Nämen Malin, det var det goaste jag sett på länge.

Här är det soligt och fint, alldeles vitt på gräsmattan. Fick rapport om att Gotlandslaget kommit 3:a i lagseriefinalen på Flyinge.

Ha en bra dag.

[Tjiwi]
0

Solen skiner i dag med-härligt!! Jag ska bara dricka upp kaffet så ska jag åka in till Linköping och göra iordning håret igen…….så dagen går där. Ha en bra dag!!

Russlena
0

God förmiddag!

Här var det frost på morgonen men nu skiner solen, idag är jag ledig så det blir lite städ och sen hästarna.

[Grabbarna-A]
0

#0 Sicken sötnos Kyss.

Här skiner solen, en underbar höstdag. Fast det låter som om åskan går men det är bara min exmoor som försöker ta sig ur sin sjukbox. Hoppas inte grannarna blir galna på hans oljud bara Obestämd.

Ska städa lite innan det är dax att åka och jobba.

Ha en bra dag