God morgon 2009-10-03
Morgon på er Kallt idag -4 och fortfarane svart, vill bara krypa ner i sängen igen Hade folk ( tidigare valpköpere och en ny spekulant) här som tittade på valpar och de åkte inte förens halv ett Så idag blir det segt Efter mina djuren är gjorda och alla kor kollade så är det borta jobb några timmar Ska nog läsa kvällstidningarna i liggande ställning till eftermiddagen
ha en bra lördag och tack alla vänner att ni finns
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Jag somnade tidigt och känner mig pigg och utvilad. Ska vänta tills frosten försvinner innan jag går ut och fixar med vinterhagen.
Nu kommer gubben och säger att det ska bli dåligt väder idag, så vi får hoppas på att han har fel.
Ha en bra dag!

Godmorgon i stugorna 
Här är det mulet idag och kollade precis väderprognosen för dagen på yr.no och där utlovades det regn HELA dagen. Det har ännu inte börjat dock, men antar att det kommer vad det lider. Perfekt eftersom jag ändå ska/borde/måste plugga hela dagen och det går betydligt lättare att sitta inne och göra det om det e tråk-väder ute. Ska till Tenhult och kolla på en liten pålle som har lite problem med, ska bli spännande…
E lite småseg än då jag vaknade vid strax efter 04.00 och har haft jättesvårt att somna om efter det, men får väl vila lite sen istället.
Ha en bra lördag!

God morgon.
Somnade också tidigt. +1 här i Enköping, ser ut att bli en fin dag.
Kom hem från Akademiska igår efter en operation i onsdags, har väl inte piggnat till efter sövningen riktigt än, men vilken onsdag det blev för mig. Mitt varmblod (Muffoso) blev 2:a på Valla, och vad hände sen: Jo ALBERT (katten) satt på verandan när dottern kom hem och skulle fodra djuren, efter 3 veckor på okänd ort, blank och fin kanske lite tunnare, med oj vad glad jag blev, trodde aldrig jag skulle få se honom igen.

#3 Vilken glädje
att katten kom hem Grattis till 2; platsen
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Morrn på er alla!
Idag ska det tränas unghingst inför helgen som kommer, och skotta lite fårhus var tanken. Det är ju snart vinter igen, så det är väl hög tid med det…
# 3 Grattis! Ibland går det bra med det mesta. Hoppas du piggnar till snart också.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
God Morgon!
Frost har vi haft i natt (stackars mina dahlior….), och det skall bli STORM och regn!!!!! Skall jobba i dag också, får se om det blir lika lugnt som i går, trots att det var fredag.
Fick reda på i gårkväll att jag fått det stora förtroendet att få behålla Brådis här över vintern, tack Kutte! Nu blir det att leta fram vagnen i ladan bakom hövändare och annat skräp som står i vägen. Ska bli kul att köra honom lite! Måste kolla hans tänder först också!
Ha en bra lördag!

Godmorgon!
Änn är det fint väder, men det som ska komma, det ska vara blött o blåsigt värre senare i dag och troligen i natt. Tur att vi ska hålla oss hemma denna helg o slipper åka båt.. Vi har ett gäng kuskar vid Flyinge som kör Lag-serie finalen denna helg, håller tummarna och hoppas de inte blåser el flyter av banorna. Själv ska jag pyssla här hemma med stall o lilla hagen och sedan jobba lång kväll. Ha det riktigt mysigt runt om i landet!

Godmorogn i landet!
Här är himlen blå och solen strålar, temperaturen ligger på någon minus, det är helt frostigt ute.
För min del blir det butiken, idag utan hundar, de får vara hemma med Sara, Peter ska fortsätta klippa skidbacken och vad vi gör i em får vi se.

Här friskar det på ordentligt, men av det blöta är det inte mycket, verkar inte bli riktigt så som de utlovat. I natt står det fem inne. snart är de flesta inne på nätterna.
I dag har Sara`s Galadriel flyttat. Tänk vilket himmelrike hon hamnar i all uppmärksamhet och pyssel bara för henne.
Nu ska jag mysa framför TV;n och kolla på årets första körslaget.
Ha en bra lördagkväll-