Program till avelskonferensen
Missa inte sista chansen att anmäla er till avelskonferensen! Det finns ett fåtal platser kvar…
Kolla in program i bifogad fil.
Hoppas vi ses! Det ska bli en mycket intressant och trevlig helg 
Ska bli jätte trevligt…..
och spännande…..

Å, jag skulle ju så gärna vilja åka, men jag vet inte, det är ju så låååångt…
Om det finns någon som tänkt åka ner o behöver några extra övernattningar så kan jag kanske bistå med sängplatser
!
Det ser ut att bli en spännande och späckad helg att se fram emot.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Hade ju varit kul, men avståndet förskräcker…

Trodde aldrig jag skulle säga att jag längtar till november
. Men det här skall bli ett skönt avbrott i vardagen.

Jag kommer oxå :)

# 7 Kul ses då.
Lockande men det är väldigt långt….

Synd att ingen vill köpa häst från Skåne, annars hade det varit ett givet inslag i samband med leverans…

Fram till 15.e oktober kan vi fortf. ta emot anmälningar! Så ni som tvekar- passa nu på att göra ett avbrott i höstmörkret! Välkomna till Skåne!

Har anmält mig. Men finns det verkligen ingen som kan samåka? Bor jag så avigt till (Askersund) eller vill ni inte ha mig som sällskap? Måste jag ta tåget? I så fall får ni uppdatera mig hur jag kommer från och till tåget till konferensen!
#12 Kan du inte ta dig ner till Motala? Det är inte så långt från dig , därifrån kan du åka med Desiree (Caramia)som ska möta mig och Åsa(Kajhugo) för vidare samåkning. Vi har en plats i bilen. Det funkar jättebra för oss….vi åker på fredag em…

#12 Eller om du tar dig ner till Mariestad så åker du med oss därifrån.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Mariestad och Motala är ungefär lika långt.. Jag har bara att välja - svårt
.
Jag vet med mig att jag somnar bakom ratten, så det är kanske bäst att välja Motala dit det är mindre vägar. Då kan man stanna om man behöver, vilket är svårare på E20. Det har hänt många gånger att jag vinglat och somnat, det är ju stoppförbud på motorvägar.
Jag ska kontakta Desiree, om du har hennes telefonnummer kan du kanske PM:a det till mig.
#15 Japp, kommer på PM…..

Ni som vill ta er från Sturup till Jägersro åker med www.flygbussarna.se som går direkt från Sturup till Jägersro Center. Plätt- lätt! :)