Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 942 ggr
karisma
0

God morgon 2009-09-30

Morgon på er Nu börjar det ljusna ute mina småhundar tycker att jag är ett monster som kastar ut dem i svarta natten Det kan ju stå ett vildsvin bakom hörnet och lurpassaGlad Inatt drömde jag om en svart häst som var något över det vanliga, fast när jag vakna kom jag på jag har ingen svart häst Så det måste ju varit någon annans häst "tråkigt"

Ha en bra dag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är himlen blå, och solen på väg upp, det blåser igen idag, ingen nattfrost. Bilen blev klar igår, så den hämtade jag efter jobbet, jag och vovvarna fick oss en promenad extra. Fast Yuri åkte mest i väskan, när vi gått en bit ville hon bli buren… Jag måste kolla hur långt det egentligen är, det tog en halvtimme att gå.

Idag blir det kotknackaren och butiken och så är det farmorkväll.

annelie-huskvarna
0

Morrn morrn…

Här är det frost och termometern visar -1, så det blir till att skrapa rutorna idag igen. Kanske dax att plocka fram rattmuffen igen Obestämd

Bakade surdegsbröd igår och blev mkt nöjd med resultatet Skrattande Nu blir det snart jobb, men innan dess en sväng förbi pållarna för att slänga till dem lite frukosthö. Efter jobbet blir det stallet igen…

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

# 0 Ha ha, jag vet vem det var…snygga Toffan.Flört

Vackert och soligt men kallt och frost i gräset i Roslagen. Heldagsjobb idag.

[Tjiwi]
0

Kallt och klart….huu! Var frost ute idag för första ggn denna säsong! Var på styrelse möte i går efter jobbet och var inte hemma igen förrän halv tolv…lite seg nu!Glad

VeronicaP
0

MOrrn morrn , även här är det frost idag och -1 minus grad ute nu och har säkert varit någon grad kallare i natt.

Idag så är det meningen att Amanda ska ta in Olympia på banan och köra lite , vi får se hur det går , jag ska ju även på möte i dag hm .

MagganS-B
0

Morron!

Ingen frost här inte, fast det är kallt! Solen skiner, så det verkar bli ännu en jättefin dag! På shemat står stallsysslor och mera rensning i garderober och skrubbar, har redan fått ihop ett par sopsäckar! Fy vad mycket skräp man samlar på sig…..Men fint blir det när man är klar!

Ha en bra dag alla!

garrilina
0

God Morgon! Kallt och blåsigt. Lång dag för mig. Har fått en svenskträningspraktikant i dag. Alltid spännande att se hur det fungerar i barngrupp.

Ha en bra dag!

CarinaA
0

Strålande solsken i Skåneland, för 2 timmar sedan hade vi +2 så det börjar luta åt att hösten är här ! Lite småpyssel sen blir det jobbet i eftermiddag !

Ha det gott !!

mellanbyns
0

God morgon!

Inget vidare väder här som sagt, kallt och blåsigt och solenstrålarna kommer knappt igenom molnen. Idag blir det allmänt pyssel i stallet och lagning av lite täcken och annat smått och gott.

Igår bokades min biljett till Irland. Den 19:onde oktober åker jag och blir borta 3 månader för att jobba på en irländsk hästgård.

Ha en bra dag!

Tittut
0

# 9 Låter spännande!

Här knappas betäckningsresultat för fullt. Ni vet väl att det går att se dem på Blå Basen nu, dvs det som är inlagt i alla fall.

Möte i skolan i em och ridskola med Elin efter det.

Sonen for av crossen i går kväll, och kom från sjukhuset kl 02.30, så jag börjar känna mig lite seg. Som tur inget med än en helt vanlig mörbultning.

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Grabbarna-A]
0

Go kväll sista dan på september månad

Sitter och varvar ner efter jobbet innan det är dax att gå och sussa. Dagarna bara rusar iväg, helt otroligt men om 3 månader är det nyår Obestämd.

Idag kom räkningen från Ultuna och jag blev lite paff att den inte var dyrare än vad den var. Två besök på ATG kliniken kostar nästan lika mycket som en vecka på Ultuna med operation dessutom, märkligt. Man kan iallafall lugnt påstå att vi utnyttjat försäkringen Guld i mun.

#9 Vad häftigt, det kommer nog bli jättekul.