Ponnyavelsförening i Uppsala & Gävleborg
Jag gästar ert forum igen, eftersom vi som förut siktade på en ponnyavelsförening i Gävleborgs Län har utvecklat idén lite och funderar nu på att ansöka om att få ha med Uppsala Län också.
Stadgarna är i det närmaste klara att skickas in till SPAF (som kommer att besluta om föreningens rätt att existera i enlighet med SPAF's regler) och det är dags att lägga fram förslag på en tillfällig styrelse, som kan sköta föreningen fram till första årsmötet 2010. Enligt stadgarna ska det mötet hållas senast 31 mars. Vi letar därför efter fler intresserade ponnyägare som kan tänka sig att vara med i styrelsen, antingen bara fram till årsmötet eller även efter det. Alla poster står till förfogande, rätt man på rätt plats! Jag har lång styrelseerfarenhet och guidar gärna nya förmågor om ni känner er osäkra, så tveka inte att höra av er om ni har frågor!
Ni som är intresserade får gärna skicka ett PM till mig eller maila till ahnnaehnstrom@yahoo.com.
Ni som har tips och idéer på vad vi bör fokusera på såhär i början får gärna hojta till! Det är ju lätt att man råkar missa någon detalj. 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Putt-putt! Det behövs fortfarande ett par namn för att fylla den tillfälliga styrelsen.
www.stuteriprecious.se
Kul med en till ponnyavelsförening i grannkommunen..
Puttar upp.

Puttar lite igen…
www.stuteriprecious.se