God morgon 2009-09-29
Morgon på er Svart ute och blåser och + 3,6 nu är det snart dax för mamelucker. Fast något som är bra med vädret flygfena försvinner. Idag fortsätter jag med vinterhagarna och lite annat Skulle vilja hitta lite svamp men som vanligt springer jag väl förbi dem Får nog snart utbilda en hund att leta svamp om jag ska ha några
Ha det bra där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon
Har inte varit ute än, men termometern visar +1. Håller på att ska baka surdegsbröd och började igårkväll, nu på morgonen har jag tillsatt ytterligare mjöl och vatten, så i em/kväll blir det bakning. Surdegen hade jag gjort innan annars hade det väl tagit närmare en vecka från start till man kan börja baka. Spännande att se hur det blir…
Idag jobbar jag kortdag, så då blir det stallet sen och därefter brödbak 
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
3+ här, blåsigt men himlen är blå. Några moln seglar runt på himlen också, och solen är på väg upp bakom träden.
Sara och Ida var ute och red på russen igår, och idag lär det väl inte bli någon ridlektion då jag har inte har någon bil. Det är bara sju km, men för att rida dit behöver man tid, och den räcker inte när man är hemma 18.30 och ska vara där en timme senare…
Annars är det butiken som gäller idag.
Morning morning!
Här var det bråttom för att hinna allt på morgonen! Ha en bra dag!
Morron!
Strålande sol och +6! Skall strax gå och släppa ut hästarna som varit inne i natt och torkat efter alla skurar i går. Dom tyckte det var så mysigt att få komma in i gårkväll, alla skulle in på en gång!
I dag blir det först mockning i boxarna, sen har jag en jättehög med ren tvätt att ta vara på…….måste plocka fram lite varmare kläder också! Puh!
Ha en bra dag!

Morrn morrn här är det kyligt med sol och stormen har lagt sig , fläktar lite lugnt idag :-) . Skönt då kanske man kan få gjort något utomhus idag .
Godmorgon!
Här är det kallt, fick skrapa rutan på bilen, har gett hästarna mat och ska nu åka till Gränna och jobba hela dagen.
Lugnt o stilla i Skåne oxå ! Ordentligt förkyld men jag tycker det börjar kännas lite bättre nu. Massor med tvätt som ska vikas, det är problemet med en stor tvättstuga, man samlar på sig eftersom det inte ligger i vägen,
!
ha det gott

God morgon =)
Kom till jobbet för 30 minuter sedan och insåg att jag var en timma tidig.. Jaja bättre det än att vara försen! Om bilen håller hela vägen hem ska jag byta med pappa och åka till stallet annars blir det bara hem efter jobbet! Blir nog lite tårta med familjen också, mamma fyller år idag. Ha det kalas!
//Mickan
Morron…
Solen skiner idag,skönt!!
Blir nog en körtur tror jag. Ha en skön dag.

Go morgon!
Strålande sol, men lite kyligare i luften ca 13 grader just nu.
I dag ska jag ut o köra någon liten häst och troligt vis få en kompis med ut i vagnen, jätte roligt, men mina hästar är inte igång klokt och hovslagaren är kontaktad för div arbeten, så kör passet för bli där efter. i Eftermidag ska Dolly veterinärbes. för för försäljning "igen" men de har lovat att ej ändra sig om det ej "är något riktigt problem", vilket det ej varit förut i alla fall.
Är ledig i dag o ska njuta av hästarna o solen så länge den orkar lysa, huset får jag ta en mulen/regning dag… förhoppnings vi hälsa på OKI i hingst-hagen.