Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 751 ggr
karisma
0

God morgon 2009-09-25

Morgon på er Nu var veckan slut igen och en fri helg framför dörren.  Veckorna bara springer på,och valparna har nu hunnit bli tre  börjar bli riktigt rörliga i sin låda Hoppas på en fin dag så att jag kan gå ut i skogen en stund och leta svamp fast jag brukar mest springa förbi dem

Ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Nattfrost inatt, rutskrapningspremiär för sonen, och långkalsonger på!

Det är grått och kallt, det brukar ju vara varmare när det är moln, så det kanske är tur att de är där…

Idag blir det butiken och förbereda för helgen borta, hästmässa i Upplands Väsby. Sara var ut med Trixi igår, hon red barbacka en mil, men det skulle hon inte göra om. Trixi är inte lika rund som Mysli Skrattande

[Croneld]
0

God morgon! Här vare fredag och vi väntar på myset! Skämt åsido, skönt att veckan snart är slut och vi får lite ledighet. Tänkte provarida Cherie för första ggr nu i helgen, hon har hitills bara gått i hagen sen hon kom hem från hingsten.

Ha det bra!

Tittut
0

Morrn!

Snart avresa mot Falkenberg, vilket lär bli en lång helg.

Hoppas ni får en fin helg runt om i landet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron…….här har inte solen kommit ännu……Rynkar på näsan

Ringde vet ang ultra ljud på Wilda men det blev inget förrän måndag, så de får gå särade över helgen….hoppades på att kunna släppa ihop dom igen. Däremot ultrades söta Vicki Vind häromdagen och var dräktig! Så tre av fem är ultrade ännu och full pott på dom.Skrattande

I morgon ska jag vara sekreterare åt Ronny J på Wretas uppsamlingspremiering och det är 70 hästar anmälda….phuuu!!Förvånad

Ha en skön fredag med mys…….själv jobbar jag em,kväll så myset får bli senare…..Flört

florence-S
0

Morgon. I morse var det lite halvkyligt, blev mössa på.

Invigde nymålade stallet i natt. Alex (varmblod) titta lite när han fick komma in, är ju inte så van att allt skiner och blänker, men han verka gilla det.

I kväll är jag bjuden till sonen och hans familj på middag, skönt.

Ha en bra helg, skulle vilja vara i Falkenberg men, men. Lycka till ni som är där, håller tummarna för alla, men mest för min Exact.

MagganS-B
0

God Morgon i Sverige!

Hemma igen! Skönt efter 12 timmars försening! Alla annonser är uppdaterade, semestertvätten snart klar, bara att packa undan resväskorna och försöka bevara den fina solbrännan! Vädret verkar lovande, frost har det inte varit här ännu i alla fall, havet är för varmt ännu, hörde om en som badade här på västsidan förra helgen, vattnet var 21 grader i en liten vik!

Skall inte jobba förrän i morgon så jag hinner pyssla lite med hästarna i dag!

Ha en bra fredag!

[Tjiwi]
0

#6 Jösses så effektiv du är Maggan….Flört

MagganS-B
0

# Du skulle sett mig i går, då var det segt…..

[Tjiwi]
0

#8 Förstår…….Flört