Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 487 ggr
annelie-huskvarna
0

Godmorgon 2009-09-23

Godmorgon där ute…

Än så länge är det svart som natten ute, så vad dagen har att bjuda på vädermässigt har jag ingen aning om. Igår blåste det en del iallafall och duggregnade lite på em/kvällen. Idag blir det mest jobb på schemat för vi har möte ikväll, men jag hinner upp en sväng till stallet mellan att jag slutat och innan mötet börjar.

Ha en bra onsdag Glad

karisma
0

God morgon solen försöker komma upp men det ser lite grått ut och blåser Vakna redan halv fem så nu har jag gjort ordning hingstarnas papper för året hoppas allt blev rätt Stakars Titut som får läsa alla kråkstilar bara hoppas hon kan tyda dem. Idag kommer det folk från SLU och hälsar på så går den dagen

ha det där ute än vad ni gör på en onsdag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här blåser det rejält, låter som huset ska flyga bort, och det är blandat blå himmel och svarta moln.. Solen har kommit över trädtopparna och lyser på de gula björkarna på andra sidan, det blir en ljusexplosion av det hela.

Det blev ingen ridning igår heller, min bil behagade avlida nr jag skulle hem från jobbet, så det blev bogsering till verkstaden och sedan hemfärd med sonen. Idag blir det butiken och se hur vi löser bilproblemet.

garrilina
0

God Morgon! Det är inte riktigt ljust än men det ser ut att bli en fin dag! Har lämnat sonen på tågstationen och idag var vi så tidiga att tåget inte hade hunnit inObestämd. Jobbar lång dag, så när jag kommer hem blir det inte så mycket gjort. 

Ha en bra dag!

Tittut
0

Morrn!

Jobbardag som vanligt.

Ska försöka vara lite aktiv, så jag blir klar med en del av det jag måste.

Hoppas ni får en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron

Det har blåst som bara attan i natt…..huuu. Blåser lite ännu, trodde nog solen skulle titta fram, såg så ut tidigare när jag släppte ut W,H och N men ännu är den inte kommen.

Ha en skön onsdag!

VeronicaP
0

Morrn morrn , här blåser det full styrka som vanligt , att man aldrig vänjer sig när det alltid är likadant varenda höst . Det gäller att hålla i peruken idag om man vill ha den kvar känns det som Flört.

Idag är det ultring och jag måste ta tag i pappers arbetet som jag verkligen bara har skjutit upp läääänge nu.

Gnistra
0

God morgon! här blåser det och någon sol tvekar jag på i dag. Hästarna har kommit ut till höet i hagarna och de verkar nöjda. Ska skjutsa John (sonen) till Visby, då han ska handla en del saker och sedan hem för att förhoppnings vis stall fixande ska komma igång senare, hoppas. Ha en trevlig dag!

[Grabbarna-A]
0

Go kväll

Här har vi haft fint väder hela dagen. Har varit ledig hela dan eftersom det var sagt att vi skulle få hämta hem Aramon dan efter operationen men det fick vi ju inte…han skulle ju vara kvar för lite observation. Men har man tagit en semester dag och fått ersättare på jobbet så är det väl bara att njuta av att få vara lite ledig.

Följde med "små"tjejerna ut när dom red en halv lång tur. Det var ganska skönt att komma ut och röra på sig i skogen. I morgon är det vardag igen.

Ha en bra kväll