God Morgon 090920
God morgon! Sitter med frukosten, lilla tiken tyckte det var dax att kliva upp. Ska snart gå ut och fodra hästarna. Therese fick sovmorgon idag efter gårdagens 12 timmars utflyckt till Solänget. Blev två tredjeplatser med sina egna och en vinst med Fantasia. Själv följde jag loppen via livesändningar var mer nervöst då än om man är på plats.
Nu blir det ut och sedan ska jag åka och utöka hagen till unghingstarna.
Ha en bra söndag!
God morgon!
Har massor inplanerat idag med måsten och krav. Först lite frukost sen sätter vi igång. Ha en bra söndag!

Godmorgon 
Här ser det ut till att spricka upp för att bli ännu en solig dag 
Idag blir det stallet och plugg samt att hjälpa mamma lite med hennes pållar. Pappa kommer förhoppningsvis upp till stallet en sväng med och hjälper mig att kolla på däcken till sulkyn som det inte är nån luft i. Vet inte om det är punka på dem eller om det bara är att pumpa i luft, har liksom ingen cykelpump så jag kan prova…
Ha en bra dag!
God Morgon alla glada!
Som vanligt sol och fint! Vill påminna er om att jag tar emot annonser igen på torsdag! Dags att åka hem på onsdag…..inte för att jag vill, men måste! Anita hälsar till alla gamla russvänner som hon kände på 80-talet.
Lycka till ala som skall tävla i dag, ha en riktigt bra söndag!
Morron
Sol och fint, ska åka och träna med Njord sedan ska han skos. Smidigt att ha körtränare och hovis i samma familj…..sedan i em ska antagligen klippa en häst åt Wildas fd ryttare som sålt sin Dponny nu och gått över till stor pålle….de blir äldre, "barnen"!!

Godmorgon i landet!
Idag har vi tagit en ordentlig sovmorgon, det var skönt! Hilmen är blå och solen skiner, det ser ut att bli en fin dag här också. Få se vad vi hittar på idag, måste gå och titta på hur mycket mat beteshästarna har egentligen, och kanske städa in litet smådjur.
Godmorgon!
Här skiner solen och om en stund ska jag åka till en kompis och hälsa på hästar och vara ute i solen. I em blir det antagligen ridning, åtminstone så ska Kim rida. :)
HJ har stått inne några dagar, för jag fick en känsla av att hon var på väg att få fång, men i går var hon ohalt och hur fräsch som helst. Puh! Man är ju alltid lite orolig efter att de haft fång.
Ha en skön dag allihop! :D

God förmiddag! Har redan varit ute med båda russen. Alva och en kompis red en sväng och jag och den andra mamman promenerade med. Underbart väder. I kväll blir det ridlektion för Alva och shettisen. Det var jätte länge sedan nu så det ska bli kul.
Blev mycket häst denna helg för min dotter. Igår var det först ridskolan och sedan hälsade vi på en bekant. Där fick hon rida en liten mini shettis och en welsh. Nyttigt att rida olika hästar!
Dax att fixa lite här hemma. Ha det gott.
Bild, Alva rider Decimeter, han är 86 cm hög och tillhör Ulrika Gindemo.