Bilder på vuxna russryttare
Inspirerad av bilden på Anneli och Casper i en morgontråd så tyckte jag att det kan vara kul att se fler bilder på ekipage där ryttaren är vuxen men fortfarande kan rida sitt russ. Det har pratats i andra trådar om längd och vikt så det är inte det som är grejen i denna tråd utan bara kul att se på fler ekipage som visar att även vi "tanter" kan rida på russ…..( inte menat att du är tant-Anneli….!
)
Har tyvärr inga på mig själv men varsågoda att börja ni som rider era russ att visa er…

Jag 23 år på Valter! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Fina…mera "tanter" och andra vuxna ryttare finns det väl….

Om man då hade några bilder! Får be någon annan fota, blir så jobbigt när jag jämt håller i kameran!

# 0 Hahaha nää än har jag några år kvar till tantstrecket
Men du vet väl att åldern är bara en siffra på ett papper, man är inte äldre än man känner sig 
Kul tråd det här, ska bli spännande att se bilder på alla "vuxna" ryttare
Ska försöka få nåt mer kort på mig och Casper från kvalitén på söndag som jag kan lägga in här…
#4 Du får gå som vuxen russryttare för tant är du inte….du kommer säkert kunna rida russ resten av ditt liv. Perfekt!!
#7 Väntar med spänning på bilder från morgondagen…
#6 Häftigt!! Mera "äldre" finns det väl….

#13 haha vad märkligt att dottern blev så mkt större… Vad har hon för pappa då?

#12 Skulle inte Leil Gaist starta?

#11 Din bild hör visst hemma i en tråd till, den om tandemridningen som heter "Fredagsnöje". 

#16 Jo, han var på träning och tränade riktigt bra tider. Men flippade ur när det gäller kontakt med andra hästar, på banor osv. Så vi har avskrivit det hela. Nu är han bara ledarhingst för ungkarlsflocken och brukshäst. Han blir aldrig någon tävlingshäst eller avelshingst.
#19 Ja, jag tänkte på det också. Men det var i lördags vi red! 

#20 Va synd, han ser ju hur stabil och cool ut som helst. 

# 22 Vilken härlig höstbild 
#22 Säger det samma som föregående talare…ser jättemysigt ut!
Helt underbara bilder. Önskar jag vore lite smalare så skulle ävem jag rida våra russ. Det ser jättehärligt ut.

#21 Hemma ja, men det är en helt annan sak på främmande plats med andra hästar. Hans ledarinstinkter är så starka att han får för sig att samla in flocken - bara så där… Krävs en ruggigt mentalt stark och sträng kusk för att hålla tillbaka honom då.
#22 Det där ser jättehärligt ut, det ska jag göra med Gaist - kanske redan idag!

Jag 24 år på OP Andersson med Millen som förlöpare.
Finns ett kort på mig och OP som hoppar i Foton från Rila -09 tråden också.

#28 Vad häftigt……i Vättern antar jag? Bor ni nära sjön??

#29, Ja det är vättern, nej tyvärr, vi brukar lasta och åka till ett hundbad i närheten, ibland är det inte alltid så uppskatta av de badande gästerna men det är långgrunt och bra.

Vad roligt att se att så många "vuxna" rider sina russ!!!Härligt 
Hälsn Åsa C
(som f ö aldrig har delat mitt russintresse).