Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 633 ggr
karisma
0

God morgon 2009-09-17

Morgon på er alla Burr bara +5 idag och fuktig luft, inte blev det bättre att det regna lite igår. Kylskåpet ekar tomt så en tripp till Norrtälje och fylla på det och till gymmet en tur när jag ändå är i stan Nu ska jag fika sedan ut till djuren

Ha en bra dag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här har vi modiga sju grader och blå himmel, solen på väg över trädtopparna.

Sara är sjuk, så idag blir hundarna hemma med henne och slipper åka och jobba som butikshundar.

Peter kommer hem när han sovit, och jag ägnar mig åt butiken idag Skrattande

annelie-huskvarna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon…

Här ser det oxå ut att bli en härlig och solig dag Glad Jobbar lång dag idag… 8.30-18 så får väl se om jag känner för att göra nåt efter det. Tur man kan va ute mkt på jobbet iallafall när det är så fina höstdagar. Ska snart upp till stallet nu och släppa tillbaka Elvis till mamma…

Ha det gött Cool

[Tjiwi]
0

Morron

Sol och klart här, underbart!! Tidigare i morse när jag var uppe var det bara två grader….hua….ha en bra dag!!

VeronicaP
0

God morgon även här har det varit nere vid nollan i natt men vädret skulle bli rätt bra idag med.

Idag ska jag fortsätta med Amadeus inkörning , det har gått bra och nu har han vagn på sig .

Annars har jag väl inte så mycket mer inplanerat , vi ska iof på kalas i kväll då min svärfar fyller år , så middagen slipper man ju planera..

Tittut
0

Morrn!

Ungarna iväg, bara disken och arbetet väntar. Hovaslagarinnan kommer för att verka kusarna idag, så det blir lite gjort med dem också.

Ha en fin torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Russtoka
0

God förmiddag!

Är sjukskriven p.g.a. borreliainfektion. Äter penicillin och är stel i nacken. Diskussioner om TBE har förekommit…

Hästarna och jag är hårt drabbade av dessa otäcka kryp. Det är tydligen en ny generation av dem igång, giftigare än någonsin.

Trots detta funderar jag på om jag ska ge mig ut och köra i det fina höstvädret - bara liiite… Glad

Annars kan man ju alltid sätta sig och sy nån grimma eller så.

Cara-Mia
0

God förmiddag.

Ska ställa mig och klippa en hund nu och sen ska jag åka till Filipstad och titta och klämma på springervalpar. Vi ska INTE ha någon med oss hem. Det är så att det är en hund vi sålt som är pappa till dom så då är det spännande att kolla på dom. Vi passar även på att hälsa på honom och hans familj.