Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 682 ggr
karisma
0

God morgon 2009-09-16

Morgon på er alla Det ser ut att bli en fin höstdag här i roslagen. Idag är det styrkegympa och hovslagare på shemat Så få se vad det blir för tid över till annat

He en bra dag och njut av det fina vädret

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!
Härlig höstdag igen, hoppas jag kommer ifrån arbetet lite tidigare så jag kan njuta lite av värmen. Lite pyssel utomhus, både i trädgården och med kusarna finns det alltid.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorogn i landet!

Här är himlen mulen, men jag hoppas att solen tar sig igenom molnen ändå, det ser inte riktigt ut efter regn ändå.

På mitt schema står butiken, och ikväll är det farmorkväll.

Få se om Sara far till skolan, hon var dålig igår, men idag är ju bästa dan på hela veckan för hon har musik så vi får väl se hur det blir…

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn morrn . Även här är vädret fint och verka bli en jättefin dag idag.

Igår fick jag ju inte gjort så mycket jag skulle pga andra omständigheter , men idag hoppas jag att det är lugnt och att jag får gjort de jag ska.

Amanda fick i allafall jobbat med olympia och hon skrittade henne själv i går i paddocken.

[Tjiwi]
0

Morron

Solsken här och kaffet klart!! Får se om jag målar lite i stallet idag igen eller om jag får lust med något annat!!

[Grabbarna-A]
0

Även här skiner solen Glad. Idag kommer hovis och tar av Aramon skorna, dom ska ju vara barfota vid operation… Annars blir det mest lite småpyssel här hemma innan jobbet.

Det blir ingen tävlingshöst för Amaretto, trist. Hopplaget har strukit sig från allsvenskan och dressyrlaget har sagt att dom inte ska låna honom.

Ha en bra dag

garrilina
0

God förmiddag! Solsken även i dag. Jobbar i ett svep till 21 i kväll fyra grupper i slöjd år 3-6, introduktion om en kultursattsning och avslut med föräldramöte….. blir nog sängen direkt när man kommer hem.

Var ett par plusgrader bara i morse, tre av hästarna sov inne i natt.

Ha en bra dag!

murkla
0

Solen lyser här med..

Ska åka o handla strö åt hästarna. sedsan ska jag på jobbet o fixa med saker så allt är klart inför i morgon när jag o Eva o en boénde på jobbet ska åka till Karlstad. Han ska ha semester. De blir kul..

Fixat häst hjälp oxå..

Dax att åka.. Ha de bra

MagganS-B
0

God Eftermiddag!

Här skiner solen och det blåser lite. Vi har ca. 28-29 grader varmt, och i vattnet är det ca. 26-27!

Väntat nästan hela dan på flyg som inte kommit och flyg som inte gått…..hoppas Heléns föräldrar kommer iväg i kväll, jobbet väntar i morgon. Själva hoppas vi på förseningar nästa onsdag så vi slipper åka hem ;)

Hoppas ni alla har det bra!

[Croneld]
0

# 3 Spännande med ett russ till nere på Slätten. Lycka till med henne!

# 8 Härligt det låter med Grekland, hoppas ni njuter ordentligt.

Själv ska jag till en annan ö imorgon, Ringsö i Nyköpings skärgård och rida islandshäst igen. Jag har tagit ledigt från arbetet, köpt nya ridhandskar och det blir en tidig kväll så jag är laddad inför en heldag på hästryggen.

Så imorgon bitti hinner jag inte titta in här, utan åker iväg i ottan.

Impulz
0

#3 Jaha, är det där nere syrran har hamnat nu! Vi har väntat och väntat på att få se henne på banorna i sommarSkrattande

VeronicaP
0

#9 tack , ja vi hoppas det går bra , just nu är det ju mycket test i hagen och lilla Ijor talar om för henne ibland att lilla du stanna på din plats Flört

#10 Ja Amanda ska ha henne och tävla henne nästa år är tanken , vi fick hem henne nu första helgen i september. Vi har inte köpt henne utan det är fortfarande Jimmy Seppälä som äger henne. Så nästar år kommer du förhoppningsvis se henne på banorna Skrattande