Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 890 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 2009-09-13

God morgon ute i stugorna, hoppas att alla får en trevlig söndag, vad ni än må pyssla med!

Här har vi inget inplanerat ännu, sitter med en kopp rykande varmt och gott, snart tänkte jag gå ut till hästarna.

Ha det bra!

annelie-huskvarna
0

Godmorgon!

Här började dagen med ett litet åskväder, men nu ser de tunga grå molnen ut att vara på väg bort. Ska äta frukost nu och sen bege mig upp till stallet. Idag bär det av till Nybro och kvalitetsbedömning, hoppas vi har vädergudarna med oss så vi slipper regn iallafall.

Ha det bra allihopa/everybody Skrattande

karisma
0

Morgon där ute Nöjd och belåten efter gårdagen fast lite trött. Idag ska stallplan få en uppryckning inför hösten

Lycka till med det ni gör idag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon , här verka bli fint väder idag med ännu så länge i allafall men det kan ju alltid ändra sig :-). Ska snart köra och lämna äldsta sonen , då de ska samlas kl halv 9 och sen ska de iväg och spela match i kungsbacka , ska inte med och kolla idag då även Albin ska träna fotboll halv elva.

Är väldigt trött och sliten efter resan till Karstad(Färjestad) fredag till lördag. Men det är synd att klaga då det gick så bra för Amanda och Ijor de kom ju 3:A i 5 årsmästerskapet så nog har de bevisat i år att de rä bland de bästa 5 åringarna bland russen i år då hon även komm 3:a i 5 årsbaggen innan i sommar :-)

Så sen idag ska jag försöka göra så lite som möjligt men ska nog klippa Bethoven lite då han har päls som heter duga ;-)

#1 Lycka till idag

MagganS-B
0

Kalimera alla glada!

Regn i morse, men sol och härligt väder nu bjuder Samos sina besökare! Flera bad har det blivit sen vi kom i onsdags, mycket god mat och gott vin! EN ponny har jag sett, precis lik alla andra som finns här på ön, mörkbruna, på gränsen till svart! Förmodligen en pindosponny!

Hoppas ni har det bra, lycka till alla som skall tävla eller ut i hetluften på annat sätt! Vi har det helt fantastiskt!

[Tjiwi]
0

Idag är det grått, grått……inget vidare.

Dricker fortfarande kaffe och vet inte alls vad det blir för något idag.

Lycka till i Nybro ni som är där!

garrilina
0

Strålande sol efter nattens regn. Känner mig lite sliten i dag efter gårdagen, börjar nog bli för gammal för nästan 60 mil, lite sömn och gående stående utan riktig mat….. Har plockat undan lite inne och sugit upp alla hundhår, nu blir det ut igen men vet inte riktigt vart jag ska börja fönstermålningen eller skurning. Blir kanske inget….Behöver även läsa ut och skriva om boken som är vårt hemarbete denna gång.

Ha en bra fortsättning på dagen och lycka till ni som är ute på något, grattis till tredjeplatsen #3

[Grabbarna-A]
0

Är lite sliten idag. Släkten var här igår och våldgästa Tungan ute, fullfart med vuxna, ungar och hundar och mitt i alltihop skulle Steffan köra iväg Amaretto på träning Oskyldig.

Idag har Amaretto debuterat L:B dressyr, det gick så där… men det är bara att bita ihop och TRÄNA… Den som vann hade iallafall bara 1% bättre än honom Flört.

Ha en bra kväll