Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: utställningar
Läst 2938 ggr
Kajhugo
0

Foton från Rila -09

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fotade några av de russ som visade upp sina talanger, tack alla de som jobbat och gjort de olika programmen, ni visade verkligen upp russens mångsidighet.

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Kajhugo
0

*

Scillajsa
0

Vad kul att få se bilder på alla duktiga ekipage Glad

[Croneld]
0

Härliga bilder, vad otroligt duktiga ni är!Glad

olesen
0

nån som vet några reslutat ??

C-Ainerud
0

jätte fina bilder, det var kul att få se Glad

savrarpstuteri
0

#24 jag har de flesta , här kommer några av de bästa Glad!

Hadar BIR 10-9-8-9-9, Odeja BIM 9-9-8-10-9.

Övriga go´bitar…..Jiga 9-9-8-10-9 45p! Fane´r 9-9-8-9-10, Patron 9-8-9-9-9, Giro 9-9-8-9-9, Njord 9-9-8-9-9,  Liss  KL 9-8-9-9-9, Irina 9-9-9-9-8, Pamilla 9-9-9-9-8, sen kom ett helt gäng på 43p! Emanuel, Jabb KL, Metod, Engelbrekt, Marlon S, Silverboy, Tejas Monljus, Lisen KL, Elanor,

Reserverar mej för ev. felskrivet………

Helgen har verkligen varit en fullträff på Rila mässan Glad!

Gnistra
0

Vilka härliga kort av alla dessa vackra russ-ekipage. Det ser riktigt underhållande ut.. Hoppas att alla mäniskor åkte där ifrån med russet i hjärtat!

savrarpstuteri
0

#27 Det kan man nog gott säga att många gjorde Glad!

Vi har fått massor av beröm och lovord från alla russuppvisningarna som imponerade på inte bara russfantaster utan även "inbitna ardennergubbar" och många, många andra!

Många har förundrats över alla användningsområden russen visade upp, vad sägs om vackert par i finvagn som till söndagens inkörning av avslutningstalare dessutom spände för ett tredje russ framför paret!!!, sulkykadrilj, trav och monte´, spegelritt, hoppning, dressyr, western, körning med skogssläpa, trespann(med ett föl vid sidan) framför timmervagn, parkörning av en liten familj sto-hingst-föl, tandemritt dvs ryttare på ett russ med ett annat russ på lång töm framför Glad!

Inte nog med att det visades massor av inslag, alla gjorde det med bravur och sååå himla bra!!!

Duktiga Sanna Gustavsson nöjde sej inte med allt hon visde upp med "sina" russ utan på lördagskvällens fest utmanade hon de stora raserna till en tandemritt. Det slutade med att ägarna till en vacker nordsvensk hingst ställde upp o tidig söndag morgon red Sanna för första gången denna maffiga hingst med russ-sto förlöpare!!!

Efter trekvarts träning funkade det kanon och hon kom lite senare in med detta tandem och gjorde en strålande uppvisning Glad!

Jag har fått nöjet att förarbeta med showinslagen och det är inte svårt att arrangera två dagar med späckat uppvisningsschema när det finns så många duktiga, välvårdade ekipage som vill vara med och visa upp sej Glad!

Stort tack till er alla som hjälpt till att göra den bästa tänkbara presentation av våra utomordentliga allroundsruss Glad

florence-S
0

Vilken succé det verka ha varit. Grattis till er alla som varit där och visat upp era fina russ. Jag är full av beundran.Skrattande

MagganS-B
0

Grattis till alla fina resultat, och Tack till er som gjort så jättefin reklam för vår ras!

Gottis
0

Vad för poäng fick dom andra russen?

savrarpstuteri
0

#28 det är alltid lätt att glömma någon när man försöker presentera alla. Vi hade även fräsig hinderkörning av enbet med maratonvagn.

Hoppas nu jag inte glömt nån mer……Skäms!

[Tjiwi]
0

Jättefina bilder, tack Åsa!!Skrattande

karisma
0

Tack för fina bilder Glad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

entill
0

Instämmer, tack för jättetrevliga bilder. Själv hann jag inte ta fram kameran förrän till sista inslaget. Fick i alla fall en bild på vårt fina trespann när de körde in representanten för Jordbruksverket tillsammans med "RiLageneralen" som avslutningstalade. Teja Monita och hennes dotter Montro gick som stånghästar och Tinka Viking var förlöpare. Kusk var Malena Nogerius med Sanna Gustafsson som medhjälpare. Dessa två tjejer stod för många framträdanden under helgen. Tandemritten och sulkykadriljen (tillsammans med Pernilla och Petronella Hecht Karlsson och Mikaela Karlsson) visades två gånger varje dag, dessutom visade Malena och Sanna Monita och Tinka i montè, galopp, hoppning och dressyr.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

Russtoka
0

Bidrar med bild på Maria Larsson Tolarp's trojka. Solina, Affarell och Stjärna med fölet Sara.

Tittut
0

Usch, jag inser nu hur mycket jag missade som inte hann se showerna. Jag såg i alla fall tandemritten med nordsvenske Pegasus och Tinka, och det var imponerande med den korta träningen och omständigheterna.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

savrarpstuteri
0

Wow vilka fina bilder ni lägger ut!

Jättekul!!!

Lägg märke till att de tre stona körs i bara grimmorna!

[Tjiwi]
0

#36 Härlig bild!!

Ssannna
0

Va kul att få se så många fina bilder! Har varit en riktigt rolig helg, väldigt hektisk, både hästar och kuskar/ryttare var helt slut när vi väl var klara, men det har verkligen varit så värt det! Hoppas på något liknande igen… Skrattande

Om någon har bilder på Pegasus och Tinka skulle det vara väldigt kul att se.

annelie-huskvarna
0

Här är en bild på Pegasus och Tinka (tror jag)… Det är inte jag somtagit bilden utan en utav tjejerna som hjälpte mig under helgen.

Jag hann inte ta några kort själv, men de tog många, men dessvärre har jag ju ingen större koll på de hästar som är fotade…

annelie-huskvarna
0

Här kommer en bild på Engelbrekt Glad

annelie-huskvarna
0

En hoppbild…

annelie-huskvarna
0

En hoppbild till… här på Enets OP Anderson

Wronca
0

Resultaten finner ni på www.rilahast.se.

kristina-axtorp
0

Ligger bilder på rilahast.se!

Tusen
0

#43 Såååååå fin bild. Glad

Vi är jättestolta över vår duktiga ponny: Tejas Monita.Skrattande Hon kan verkligen ALLT!!!Kyss

Chirak-96
0

Jag säger bara WOW vilka duktiga tjejer/killar som orkar göra ett så späckat program för att visa upp "vår" fantastiska ras. STOR eloge till er!!!!

#41 Vilken härlig bild, det ser ut som att Tinka säger: Stop där du är alldeles för klumpig… Medans Sanna ser ut att ta det hela med ro… Vad Pegasus tänker kan vi ju bara gissa….

[Grabbarna-A]
0

Ja jag säger som #48. Glad WOW… Glad

Synd bara att man själv missade i stort sett alla uppvisningar, såg iallafall tandemridningen en gång och lite Monita i full trav och galopp.

Wronca
0

Jag har fått in nya Russbilder till www.rilahast.se, vore tacksam för hjälp med hästens namn & ägare etc.

/W

Tusen
0

Jag vet en hel del men inte hur jag ska förklara vem som är vem. Ska jag säga numret på bilden kanske?Skäms

Wronca
0

Hej!

Ja maila mig fnh.weronica@live.se & förklara så gott du kan.

/W

Teja-Bea
0

På Min pixbox finns lite mera bilder från Russ-showerna!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

savrarpstuteri
0

#42 Wow vilken fin bild du lagt in på Engelbrekt!

Såg den först idag……….

Om du vill dela med dej tar jag tacksamt emot den till min hemsida Flört!

Tusen
0

#53 Så läckra bilder Bea! Gillar dels den då tandemparet går helt i takt och även bilderna på Malena då hon rider Totta i galopp och monté. Urfina!!Glad

annelie-huskvarna
0

# 54 Det e klart jag delar med mig, mailar de bilder jag har på Engelbrekt så kan du använda dem hur du vill Skrattande