Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 806 ggr
karisma
0

God morgon 2009-09-11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er Roslagen ser ut att bli en fin dag fast det har bara varit +3 inatt Här hemma sprakar en brasa och kafffet är klart. Får nog hålla lite tempo då jag får lunch främmande (blir så trevligt) Sedan får jag skura tre hästar inför Guld russ imorgon

ha en bra fredag

foto C. Croneld

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Fredag igen, tiden bara rusar iväg!

Imorgon är det resa ner till Arlanda som gäller, ordförandekonferens och söndag styrelsemöte i SPTF, jag hade en plan på att hinna träffa de stora barnen, och lilla Nemi i helgen.

Idag blir det butiken och sedan får man se vad överigt som hinns med.

[Croneld]
0

= 0 Åh, är det TiGer som är på bild!Flört Gamla minnen väcks fram.

Jag är fullproppad med de senaste rönen om matematikundervisning så jag har drömt om ekvationer i natt! Dag och väcka barnen, ska se om jag lyckar fota skäggagamen som nu bor i sonens rum. Han har fått namnet Denver.

Ha en bra fredag!

annelie-huskvarna
0

Godmorgon!

Det ser ut att bli ännu en vacker dag här, sol och klarblå himmel Skrattande

Somnade tidigt igår, så har sovit över nio timmar så nu känner jag mig pigg och utvilad att möta dagens utmaningar. Börjar ju inte jobba förrens 11 idag så nu blir det en sväng till gymet innan jobbet…

Ha en bra dag Glad

Tittut
0

Står med händerna i diskbaöjan, och ska bara kolla läget här innan jag går över på besticken..

# 0 Vi ses om några timmar!

Ha en fin dag alla ni som läser det här.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

mellanbyns
0

God morgon!

Fint väder här, hästarna har fått mat och nu är det jag som måste få i mig lite inan jag fortsätter med det som ska göras.

Ska göra ordning Dixy och skicka iväg henne till Stockholm inför guldruss. Russe ska badas, Kurant fixas i ordning efter gårdagens bad, det ska packas inför guldruss och inför ikväll både åt mig och hästarna. Sen ska Garrilina göras i ordning inför kvällens montécupsfinal. Puh!

Ha en bra dag allihopa!

[Tjiwi]
0

Morron

Blå himmel och strålande solsken…härligt! Ska ut sedan och köra Njord, han har fått lite vila ett tag, kom av mig lite i träningen när det inte blev någon kvalité för honom…men jag tror det gjort honom gott att bara få gå och smälta allt som han gjort denna sommar..

Ha en skön fredag……

Hagelberg
0

Middag!

Idag blir det till att tvätta treåringarna inför morgondagens treårstest, börjar verkligen bli lite nervös…..

Annars ska vi iväg för att kolla på en shettis och fjording som vi förhoppningsvis ska få ha på foder.

Trevlig helg på Er!

garrilina
0

Har gjort mina timmar på jobbet för denna vecka. Har fixat lite i stallet sedan jag kom hem och ska gå ut och fixa lite till innan det bär iväg till Bergsåker. Få se om chaffören luktar säl eller om han hinner duscha. Sambon har nämligen haft säljaktsvecka med ett gäng ungdomar som går naturbruk och de lyckades få två i går kväll som de nyss kom hem med. De ska ju tas reda på också….

Ha en bra fredag.

karisma
0

#2 visst och den resan gick ju braGlad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus