Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 697 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 090910

Godmorogn i landet!

Här blåser det halv storm idag, himlen är blå och solen skiner. Träden börjar bli gula fast det inte varit det minsta kallt ännu.

Idag blir det butiken och sedan får man se vad som orkas med.

annelie-huskvarna
0

Morrn morrn…

Här ser det ut att bli en fin dag idag Skrattande Ska snart upp en snabbis till stallet innan det är dax för lite jobb igen… Efter jobbet blir det lite ridning och annat pyssel, får se hur mycket tiden räcker till. Nu är det ju inte långt kvar till kvalitetsbedömningen…

Hoppas ni får en solig och skön torsdag Cool

Tittut
0

Fin morgon här också. Ska iväg och förmiddagsjobba lite innan eftermiddagens brädgårdsjobb tar vid.

Ha en fin torsdag allesammans!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

God morgon! Solsken i Leksand, ser ut att bli ännu en finfin septemberdag. Jag ska titta till hästarna och i övrigt jobba vid datorn. Så här års serveras fallfrukt, det är uppskattat…

Vaquila 4709 äter fallfrukt, Kråkbodarna 2009-09-08. Foto: Pernilla Jobs©

[Grabbarna-A]
0

Det ser ut att bli en fin dag även här Glad.

Har precis gått igenom mina fakturor från kliniken och kollat upp lite med försäkringen, jag är glad att hästen är försäkrad…

Ska snart gå ut och dra om lite trådar i hagen så sjuklingen får en ny sjukhage med gräs i. Amaretto ska ridas i kväll så honom behöver jag inte motionera i dag. Hinner nästan pilla mig i naveln innan jobbet Tungan ute.

Ha en bra dag

[Tjiwi]
0

Morron

Här är det sol och blå himmel, vad härligt det är när det fortfarande är så varmt och skönt…..Cool

Sitter med en ogehaglighetskänsla idag i magen…..vi ska ha begravning i dag av min mor.

Ha en skön dag alla ni andra!

Chirak-96
0

God morgon. Skulle behöva göra massor… damsuga, köra en av hästarna, hänga tvätt, fixa mat…men gör bara det jag verkligen måste. Snyter mig var 5:e minut, har lyckats dra på mig nått skit. Ingen feber än så jag är inte liggandes men orkar ändå inte ta mig för något. Trist. Hoppas jag piggar på mig innan lördag. Då åker jag på körträning med Poffi.

#4 Synd att det är en bit mellan oss annars hade du ju kunnat hjälpa mig så slapp du pilla dig i naveln idag hehe Flört

garrilina
0

Har gjort hälften av min arbetsdag, nu väntar lunch och sedan blir det museum med sista klassen. Strålande sol även i dag.

#5 Tänker på dig Ia.

karisma
0

God dag försov mig idag så gif fick vänta Har fixat djuren varit till Dr. och tränat på gymmet Nu är det dax för lite lunch och sedan ut

Ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

#7 Tack!!