God morgon 2009-09-05
Morgon alla Idag känner jag mig ganska utsövd somna kl tio framför tv bytte bara plats när jag vaknade i natt Så skönt efter flera vaknätter Nu har de kommit di små en kille och tre tjejer, och snart är de ett dygn Inte är de stora vägde mellan 82-122gr Men jag missade att få iväg hästen till gotland men som tur är går det flera båtar. Så idag ska jag ta igen allt som inte är gjort under veckan med glädje
Ha en bra lördag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Men jösses vilken liten råtta
!
Gratulerar!
Vaknade tidigt här också. Höstigt men inget regn för tillfället. Inga vilda planer för dagen, men den lär gå ändå 
Godmorgon från
Lotta 
Åh vad söt!
Jag är utsövd och njutandes av helgledigheten. Inga vilda planer här heller men lite finns det alltid att göra. Ska tvätta häst inför morgondagens utställning, fast det ska ju regna i morgon så det kanske inte behövs.
Ha det gott!

Godmorgon i landet!
Skönt med litet sovmorgon, men det blir precis med att hinna äta frukost innan jag ska till butiken…
Har övat hosta hela natten, så nu låter den ännu bättre 
Mulet här, få se vad vi hittar på idag, imorgon är det tävlingar i Skellefteå
Morron
Strålande solsken och klarblå himmel…..nu ska vi gå ner till stallet för att tvätta det….en dag ihop med högtryckstvätt…..
Snorar och har ont i halsen, sovit dåligt har jag gjort med, drömmer bara massor otäcka saker…fyyy!!
God förmiddag !
Ösregnar just nu……………………..
Hemma från jobbet kl 2 inatt, försöker sova lite nu för jag ska börja igen kl 15.00-07.00
…………………..!
Ska till stallet o titta till Julle för ponnybarnet är på semester
Ha det gott !

God morgon. Uppehåll och just nu soligt. Sonen har just åkt iväg på fotbollsmatch och snart åker jag och dottern till ridskolan. Får välbehövlig hjälp i stallet idag. Har varit dålig i veckan så de har inte fått gjort ett jota.
Har oxå kli i halsen och lite hosta, vad tror ni? Är det svin influensan vi fått? och hur ska man isåfall veta det… står ju i tidningarna att den KAN bli lindrigare än en vanlig influensa. Gubben har legat hemma hela veckan och snorat och hostat slem.
Jaja, jag är iaf inte sängliggandes. Blir kanske en körtur i eftermiddag.
Ha det gott.

God middag! Har uppehåll men grått. Här fixas det sallader och tårta inför kvällens partaj. Sambon kör olika viltkött i ugnen, har faktiskt smakat björnkött i dag… Få se om han är klar tills det ska ätas vid 17 tiden. Sonen kommer med hyrbil från Stockholm för att äta och sedan drar han tillbaka han ska flyga i morgon bitti. Blir en dyr midag.
Therese har åkt en sväng på marknaden, var ner en sväng i går kväll blir ytterligare en tur i morgon för att köpa lite kokosbollar och nougat.
Therese har också ont i halsen och är febrig vi skämtar om svininfluensan……
Grattis till valparna Karisma.
Ha en bra lördag!
Godmiddag!
Klev dock upp tidigt, 06.30 redan. Skulle till stallet och köra och dona på innan man började jobba (10.30-15.30). Ska sedan hem till mamma och pappa och köra Namnlöse. Sedan bjuder mor på middag :)
Uppehåll men grått och trist i Jämtland idag!
Fortsatt trevlig helg!