Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 894 ggr
karisma
0

God Morgon 2009-09-04

Morgon på er  Roslagen bjuder på grått och blött väder fast det skulle bli bättre under dagen Vart tog den här veckan vägen tycker mest att jag varit vaken och passat på min tik som inte valpat ännuRynkar på näsan Ska försöka få en häst till Gotland idag men det beror på min lilla tik om det kommer att funka Men kommer tid kommer råd.

Ha ett bra veckoslut på er alla

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

UllisT
0

God morgon

Skönt fredag tyvärr ser det lite disigt ut utanför fönstret men dom säger att det ska ta sig till lunch.

En arbetsdag väntar sedan till hästarna….blir en skön dag idag,,,,de e ju freda :-)

Ha en superbra dag på er.

RC71
0

Här har regnet fullkomligt vräkt ner hela natten Rynkar på näsanNu är solen iaf på väg upp och jag hoppas det blir en fin höstdag.

#0 Lycka till med puppisarna! Glad

Godmorgon från

Lotta Glad

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är hela landskapet insvept i bomull ser det ut som, vad som gömmer sig där bakom får vi se! Har övat hostan hela natten, nu låter den riktigt bra!

SImon har åkt till jobbet, och Peter är hemma och har börjat med frukosten. Kyss

Sara var ut med både Primula och Trixi igår och båda skötte sig bra, förutom att Primula var litet lat, hon vill gärna ha sällskap på turen.

Idag blir det … butiken!

annelie-huskvarna
0

Gormorgon!

Mulet här idag än så länge, så vi får väl se vad vädergudarna har tänkt ut till oss idag…

Idag har jag kortdag på jobbet och slutar tidigt Skrattande Så då blir det träning. stallet och därefter bär det av till en kompis i Eksjö Glad

Ha det gött!!

karisma
0

# 2 Glad Trevligt att ha dig här inne på GIF är nästan alldrig på CIF längre och du förstår nog varför Vissa bara förstörRynkar på näsan

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Tittut
0

God morning!

Här är det också blött och dant, och som vanligt hänger tvätten ute…

Blir jobb hela dagen, inte speciellt spännande.

Ha en bra fredag, och hoppas att vossisarna kommer snart.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

RC71
0

#5  Tja, jag minglar runt lite….Glad Har varit datorlös ett antal veckor-ganska skönt på sätt o vis.

Tar tillbaks det där med solen-nu regnar det Rynkar på näsan

#6 Puppisar heter det! Skrattande

Russlena
0

Godmorgon!  Här i Grännatrakten är det regn. Ska ut till stallet nu och göra lite nytta.

Denna kommentar har tagits bort.
murkla
0

Go morgon!

Här regnar de som bara den…. O man är förkyld än så tråkit!

Så de blir inte så mycket i dag! Skullle ha varit på massag men som man känner av halen så är de väl inte bra.

Men jag ska prov att rida i dag! Natuligtvis ligger ridningen på  de fredagar som jag ska jobba helg.

Ha de bra!

[Grabbarna-A]
0

Här har det kommit 25 mm regn sen igår kväll. Nu blåser det och solen försöker titta fram.

Ska försöka orka göra lite nytta innan jobbet men det blir nog svårt för jag är så trött i dag men snart är det helg.

Ha en bra fredag

[Tjiwi]
0

Solen skiner här, ska gå ut och ta in  lilla Ull och fixa iordning hans ben……..som de flesta med mycket hårväxt på benen så har han rasp…..ha en skön fredag.

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Förmiddag!

Fastlandsfrämmandet har lämnat huset för några timmar för shopping i Visby! Måste försöka planera vad vi skall ha med oss till Samos, åker på tisdagkväll och jag jobbar lör-sön-måndag! Vovvevakter, hästvakter, postvakter och blomvakter är fixade, det gäller att ha kontakter…..

I gårkväll regnade det som bara den, vi fick 29 mm på ett par timmar, åskade gjorde det också! Nu blåser det, färjorna är försenade och en tromb har förstört en massa längst ut på sudret.

I övrigt ha en bra dag!

PS. Om någon undrar så föreställer bilden ett block med fossiler från Skarpholmen utanför Ljugarn…..

garrilina
0

God middag! Har jobbat mina två timmar på morgonenGlad Varit hem och hämtat de två sista valparna (numera 7 mån.) och dottern och varit iväg och veterinärbesiktat dem. En av dem åker nog på söndag. Nu försöker jag hålla mig undan ett tag då sambon stressar runt i köket och lagar stekar m.m. till kalaset han ska ha i morgon. Han har som tur var insett att det kanske är smartare att vara på bygdegården som ligger nästgårds än i vårat otapiserade och tomma vardagsrum…. Men nu är det röjt så det kanske blir tapeter där framöver nu.

Ha en bra fredag!

[Croneld]
0

# 13 Fin fossil!
Nu är det fredagsmys, igen! Det blir en enkel middag och lite hästpyssel. Dottern ska på övernattningsparty och jag har köpt lite chips till oss andra.

Idag har jag fått mina hagar putsade inför vintern och vad fint det blev, alla ruggar försvann med det som hästarna ratar.

Ha ett bra fredagsmys!