Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 818 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 2009-09-01

Åter en vanlig tisdag för oss alla! Igår kväll städade jag i stallet, för att få bort lite gammalt skräp. Ikväll ska jag ta ned skåp och flytta dem för att kunna bygga en box till.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorogn i landet!

Himlen ser mer grå än blå ut just nu, får se vad det blir av vädret. Har lyckats bli sjuk, har inte varit det på flera år, litet jobbigt när man inte kan stanna hemma…

Dags att jaga upp Sara, och sedan frukost och djuren och butiken!

MagganS-B
0

Gomorron!

Här är också grått……fast det är lovat sol och varmare! Skall jobba, men ser fram emot tre lediga dagar innan jobbarhelg igen!

Ha en bra tisdag!

karisma
0

Morgon där ute efter ännu en orolig natt, tiken har inte bestämt sig för när hon ska valpa. Idag får det bli små jobb då jag måste hålla mig hemma vid Fast brist på jobb är det ju alldrig Till kvällen ska jag åka till vet för vaccinering av hund så då blir det att skaffa hundvakt Det här blev grötigt ja ja

Ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

wilson
0

Gomorrn! Här är det lite grått ute men varmare än i går… Jag och Kevin är förkylda och jag försöker hålla oss still men det är svårt med en knatte som börjar bli frisk! Får nog snart kaffebesök iaf…

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron………grått och trist!! Obestämd Får se vad jag ska hitta på idag då, har inte lust med nåt just nu!

Ha en bra dag!

Tittut
0

Trist här med. ELin får vara hemma idag också, för säkerhets skull. Inget kul om magsjuka börjar sprida sig i skolan.

Lite skrivjobb på schemat.

Ha en bra tisdag och lycka till med valpningen Malin.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

karisma
0

#6 Tack det behövs lite sliten just nuGlad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

murkla
0

Eftermidda!

Ja, de är sol, regn o varmt om vartannat här i Malung.

Jobbat dag. Fick ett hölass vid 10 tiden i dag. Blev något paff att få de så tidigt annars brukar man få de vid 15-16. på eftermiddag.

Blev dösvettig av att ta in 26 buntar hö o halm. Har nog en fökylning på gång i kroppen som de verkar. Måste städa ur på loftet så man kan ta höet dit när de blir ca 1 ton som ska beställas.

Tänkt att gå på buggkurs men de får nog va som man känner sig nere i kroppen…. Hästarna sedan!

Ha en bra fortsättning på dagen/kvällen!

[Croneld]
0

Det blev inget jobb i stallet idag, jag har slappardag efter en hård dag på arbetet och stora vuxna sonen är på besök.

[Grabbarna-A]
0

Idag har jag varit off hela dan. Ruttnar på att ha en skadad ponny Gråter, tycker så synd om honom. Inte ville dom ta sig an honom heller fick jag reda på idag, då dom redan dömt ut honom på förhand för att det kan visa sig vara värre skadat än det man ser på röntgenplåtarna Rynkar på näsan. Visst kan det vara så illa att det inte går att göra ngt men det vet man ju inte förens man varit in och kollat. Nu har iallafall vetrinären på kliniken skickat röntgenplåtarna till nästa ställe. Bara hålla tummarna att dom vill operera honom. Ja det är som det är… Bara att bita ihop.

Ha det

SigneK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Underbar underbar dag idag, sol och varmt! Var vid stranden och bada! Cool

Sen på eftermiddagen tränade jag fölungarna lite i att få på sig grimman och att gå snällt. Vi ska på utställning på lördag så det är inte för tidigt att börja! Gideon var helt otroligt duktig! Hade på sig grimma för tredje gången i sitt liv och är redan hur duktig som helst. Jag var väldigt nöjd med dem båda två Glad

[Croneld]
0

# 10 Lycka till och hoppas verkligen att  det går att fixa!

[Grabbarna-A]
0

#12 Tack Glad , ja det hoppas jag och Amaretto oxå.