God morgon 2009-08-26
Morgon eller morr där ute För vädret är grått och det droppar från himlen fast det är +15 så all ohyra trivs(knott o mygg) Idag ska jag hålla takten först ska K L:a Tim åka till sitt nya hem sedan ska jag köra hem en betes ponny, jobba borta några timmar hinna med hästarna Så avslutar jag dagen med att åka till hanhunden med tiken Så på med svettbandet och ta en kaffe och sätta fart
Ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon 
Här smattrade regnet mor rutan när klockan ringde, nu har det nog avtagit lite och jag hoppas det inte blir mer idag.
Igår tog jag in Elvis alldeles själv i stallet för första gången, han fick stå uppbunden en liten stund och sen fick han gå ut i hagen med Casper en halvtimme ungefär. Elvis va hur nöjd som helst med att gå med Casper och jag tror ärligt talat inte han hade brytt sig om han fått kvar där än, det var bara mamma som tyckte att det var jobbigt/konstigt att han var borta. Casper såg lite ledsen ut när jag gick iväg med Elvis till mamma och "plastpappa"…
Idag blir det mest jobb hela dagen eftersom vi har möte mellan 17-20 ikväll och jag jobbar 7.30-15.30… Heja heja!!
Ha en bra dag!
God morgon!
Inatt har jag sovit så gott, det är nog arbetet som "gör det". Det är fullt ös i skolan, med nya barn i klassen, nya rutiner och med barn är det alltid en rörlig aktivitet.
En tripp till Sthlm är åter inplanerad, så det blir en lång dag i dag med. Ha det bra allihopa!

Godmorogn i landet!
Här är det dimma ute, och vad för slags väder som gömmer sig bakom dimmolnen får vi se! Fast jag tror det är fint, det skiner igenom litet blått här vid kontoret.
Sara körde Primula igår, idag får vi se vad som hinns med. Det blir butiken för mig, skolan för Sara och vovvarna får vara butikshundar. De får iaf träffa mycket folk 
God Morgon!
Varmt och mulet bjuder Gotland på i dag! Planerar att ta hem hästarna under dagen för lite social träning av föl och allmän omvårdnad. I övrigt finns inget inplanerat utom kanske lite mer salmbärsplockning om det inte blir regn.
Ha en bra dag!

God morgon här har det regnat i natt men verkar klarna upp nu.
Själv är jag riktigt trött idag och kroppen har väl mått bättre , så jag ska ta det lugnt idag.
Amanda och Emilia ska jag köra in till banan idag så de kan träna shettishingsten Slättens Bethoven och se om han är redo för kval och Mary som alltid behöver tränas på banan :-)
Godmorgon !
Halvmulet o blåsigt i Skåne,gör inte så mkt eftersom jag ska jobba i em………………………
Ska löshoppa en sista gång innan kvalitetsbedömningen på lördag.
Ha det gott !!
God morgon !
Här i Gränna trakten har det regnat hela morgonen .Har varit och lämnat lillkillen på förskolan, så nu ska jag ha en egen förmiddag ,sen bär det iväg till arbete i eftermiddag.
Ha en bra dag!
Regn och jobb, burra!
Bäst att kasta sig i duschen och få lite frulle. Ska vara på jobbet om 15 minuter….
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morron
Här vräker regnet ner……pållarna ser heldränkta ut här utanför…..
Får bli lite inomhus jobb idag då innan jobbet i em……ser ut som om draken behöver få lite motion.
Det regnar här oxå… Hästarna står i sitt skjul och myser.
Det blir nog mest att vara inne idag innan det är dax att åka och jobba.
Ha en bra dag