Godmorgon 2009-08-22
Godmorgon där ute 
Här på västkusten lyser solen idag ifrån en blå-vit himmel… Hade förhoppning av att jag skulle kunna sova till 7 idag, men ack nej det ville sig inte. Det är lugnt och tyst här på skolan, för de andra tre sover fortfarande och det dröjer nog nån timme till innan man ser röken av nån av dem.
Idag ska vi fortsätta med meridianer och punkter och på em blir det ut till stallet för att öva på att hitta dem 
Hoppas ni får en härlig lördag!

Godmorgon i landet!
Solsken och mest blå himmel här i norrbotten också!
Har varit ut och gett hästarna frukost, och sedan bär det av till Boden med våra oerhört vältrimmade hästar.
I år får väl betraktas som ett mellanår för oss, ingen har haft tid att träna hästarna ordentligt…
Fick tag i någon som kunde jobba i butiken som tur var!

Morgon där ute
Roslagen är mulet och lätt bris så här på lördagmorgonen få se vad jag ska göra idag Alla måsten håller på att växa över, men jag drar lott hoppas det blir en med ordet slappa
Ha det där ute på lördagen
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Vaknade tidigt och har hunnit smörja en sele, nu blir det frukost och sen en tripp till Sthlm för skoinköp och klippning.
Ha en bra dag!

God Morgon!
Ja, inte bor vi i närheten av västkusten och inte norrbotten heller, för här öser regnet ner och har gjort hela natten, det är stövlar på som gäller om man vi röra sig igenom alla sjöar ute… Idag ska vi åka och hjälpa Faster att flytta, kommer ta sin lilla tid det!
Lite orolig är jag för en av hästarna som som jag för tillfället sköter när ägarna är bortrest.. Dom går ute men Marble är en äldre herre (men minst lika snygg som i yngre dagar) som blir lite frusen av sig av ihållande regn. Får kanske åka och ta in honom några timmar om det inte slutar snart!
Gomorron!
Här har regnat 10 mm redan sen i natt. Tur för grannen (brorsan) som sådde 14 tunnland här utanför sent i går kväll! Det är ganska varmt trots regnet, och vi får hoppas det blir fint under dagen, har en vän som skall ha utomhusfest i em. Själv skall jag jobba hela helgen! Fast i kväll blir det kräftor, inte hemkokta! Tyvärr!
Ha en fin lördag!

Sitter med färg i håret och väntar, började med att färga dotterns överhår och nu är det samma färg i mitt underhår. Blir nog inte lika eftersom vi ej har samma grundfärg. Det hällregnar och har gjort hela natten och dagen, så det är gummistövlar på även här. Våra fyrbenta får nog gå in i kväll och torka.
Vi har varit en sväng till stan och nu ligger anmälningarna till Guldruss på lådan.
Ha en bra fortsättning på lördagen!

#1 Det verkar som att åtminstone en av era gillar att vila sig i form
. Grattis till segern med Primula!

God kväll, här har det varit kanon fint väder hela dagen och vi har varit uppe hos hingstarna och hälsat på lite idag med och jag försökte så klart få lite kort men tror inte att jag fick ett enda vettigt på Edwin , jag får se när de kommer in i datan.
Har haft besök här i 2 omgångar som har kollat på hästarna och ev så är mitt hjärtebarn Mozart såld (shettis) känns rätt hårt men jag vet ju att han kommer att få det bra dit han ev kommer att hamna och det är närma mig med så jag kan hålla koll på honom i såfall :-)
Har varit och storhandlat i dag phuuu det är bara allt för tråkigt men nu är det gjort i allafall.