God morgon! 2009-08-21
Sista dagen för denna vecka! Idag ska jag till Stlm på eftermiddagen och fixa lite ärenden. Sen är det helg, ska bli skönt. Inget är inplanerat och det är bara att njuta. Ska försöka fixa lite med vinterhagen som har ny stolp, och sätta upp nya isolatorer. Det gäller att vara ute i god tid.
Ha bra fredag!

Godmorgon i landet!
Jag tror det är någon som är före sin tid, 22 är det ju imorgon 
Här är himlen blå idag, bättre än gårdagens mulet och regn.
Lillhunden överlvede första dagen utan lillmatte, hon fick vara butikshund med mig.
Idag blir det butiken och imorgon blir det trav.
Jag har backat ett steg….
Gomorron!
Sista dagen på veckan……ok då, men i morgon är det första dagen på en tuff jobbarhelg! I dag är det besök hos optikern nu på morgonen, sen är det lite andra småärenden som skall fixas när vi ändå är i stan. Köpa kräftor bl.a. till i morgon kväll!
Ha en bra dag alla!

God morgon! Mulet och småregnigt i Leksand. Igår var det en toppendag, varmt och soligt, och jag hade besök av den mänskliga dynamon Trine; norska med soligt humör och högt tempo. Nu har alla mina russin nyraspade gaddar, och ettåringarna fick sina vargtänder utplockade.
Idag är det några timmars arbete som väntar mig, sedan ska jag köra ut två ston till det stora betet. Ha en bra fredag allesamman 

Morgon soligt och blåst denna dag Öm det är första eller sista dagen på något vad vet jag Det är ju bara en alldeles vanlig fredag med djuren så få se vad den bjuder på
Ha det bra där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morrn morrn, befinner mig sedan igårkväll på västkusten och här regnar det men det är varmt och lite kvavt. Hoppas det spricker upp framåt dagen så man får se solen :) Fick telefonsamtal på morgonen om att Elvis och Casper hade gått ur sina hagar… Hur typiskt är inte det när man inte är hemma!!!
De går ju int ens i samma hage så vet inte vad de har haft för fuffens för sig, hmm… Tur man har snälla stallkompisar och en snäll mamma som hjälper en i de lägena. Så nu hoppas jag de håller sig på plats tills jag kommer hem på söndag kväll.
Nu är det snart dax för helgens och dagens första lektion, så dax att packa ihop grejorna och ta sig nerför trappan snart…
Ha det gött 
God förmiddag!
Vanlig fredag här också. Får se hur det slutar
Ha en trevlig helg alla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

God middag , här är det uppehåll . Men som det åskade och blixtrade i natt , jag flög upp ur sängen , lät som någon höll på att slå in alla rutorna . Var bara att springa upp och dra ut datorerna , räcker att det är en data som har *dött* av blixten i år .
I går var vi ju på föruttagningen i Björketorp, det var 6 st 2 åringar och 2 st 3 åringar som rekommenderades vidare. Hälge rekommenderades inte men fick helt godkänd kritik och Morgan sa att när han läste upp det att han tyvärr inte kunde rekommendra honom vidare , det gör inte mig något , nu ska han få bli valack så fort vädret till låter. Grattis till alla som rekommenderades vidare.
Eftermidda!
Regnar i Malung. Igår hade vi en toppen dag med sol!
Var barnpiga åt min syrras son som är 2 år.
Appro på åska ska man nog ta till vana att dra ur allt innan man åker hemifrån o till natten. Iallafall under sommaren… Inte kul o den slår ner.
Blir jobb i kväll o hela helgen. Imorgon ska jag även träffa vännerna som kommer hem efter att ha varit utomlands på jobb i ett halvår!
Ha en bra Fredag!

# 8 Kan du inte lägga ut vilka hingstar som blev rekommenderade? 
# 10 Det ligger ute på www.vastruss.se
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus