Godmorgon 2009-08-20
Godmorgon alla där ute!
Här ser himlen ut att vara blå just nu, men någon sol har ännu inte orkat upp över berget och träden. Ska upp till stallet om en liten stund för att rida och byta deras vatten innan jobbet börjar 8.30. Drar till skolan i Brastad (Lysekil) direkt efter jobbet, så då hinns det inte med. Ska bli superkul att vara där uppe fre-sön 
Ha en skön torsdag

Godmorogn i landet! Femgrader varmt och grå himmel, trist och kallt. Vi måste nog elda inne idag, om inte solen tittar fram.
Sara börjar skolan idag, Peter är hemma för han hade ingen mer körning denna vecka och Simon letar febrilt efter en jacka.
Hästarna som ska starta i helgen har fått nya skor, nu är det bara fem kvar som behöver pedikyr.
För min del blir det butiken idag som omväxling 
God morgon!
Hoppas ni får en bra dag, jag ska gå en naturpromenad med min klass idag på förmiddagen. Sen i eftermiddag blir det nog en tur till svampskogen och kolla kusarna.
Jag har en som vänder rumpan till direkt när man kommer, inte för att sparka utan att få bli kliad. Det känns som jag har mer kontakt med baken än "frammen" om man får skoja till det.

Morgon där ute Det är ännu bara grått ute och det har bara varit +4 i natt. Nu är hösten här och snart lblir alla löven gula Idag är det lite hag jobb och städa hemma
Ha set bra där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Gomorron!
Har faktiskt suttit här en stund och gjort en annons…..Ute skiner solen, det har bara virit + 6 i natt, men dagen lär nog bli varm, uppåt 25 grader…..Jag skall jobba, så jag känner inte så mycket av det. I går em. när jag var nere i stan (frissan), var där lika mycket folk som i juni, alltså, semesterfirarna finns fortfarande här! Kul!
Ha en bra torsdag!

God morgon…
Sitter på jobbet och blir kvar här till 16.00. Sen tänkte jag åka hem och städa.. åh vilken härlig dag!!
//Mickan
God Morgon, sitter oxå på jobbet sedan 30 min tillbaka. Ser ut att bli en jättefin dag. Sitter här och tittar ut över Silja och Tallinbåtarna, man kanske ska ta sig en tripp 
Ha en bra torsdag!

#6 Ullis, vart sitter du?
//Mickan
Morrn!
Barnen iväg till skolan, och själv ska jag snart åka till jobbet.
Behöver fixa min dator också, får sitta på sambons inloggning och jobba om det ska funka.
Något datorsnille som kan komma till hjälp?
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Go morgon
Här skiner solen och det blir nog varmt idag , igår hade vi riktig sommarvärme och detskulle bli varmare idag.
Det passar mig utmärkt då jag ska tvätta Hälge vid middagstid då vi ska iväg på föruttagning i dag med honom :-)

Go förmiddag
Här är de soligt och varmt. Ska strax till stallet och bada och göra iordning Snygg. Sen ska vi till föruttagningen med honom:)
#9 Vi ses väl ikväll då

#10 Ja det för vi :-)
Go eftermidda!
Här i Malung så är de fint väder.
Jag är ledig i dag. Så jag är hos syrran o passar hennes 2 åriga son. Som sover just nu.
Sedan blir de hästarna… o ch ösa ur båten.
Ha en bra dag!
# 7 Frihamnen eller Värtahamnen…..
Sitter i Värtan precis brevid båtarna :-) på Fortum you no 

Första arbetsdagen med elever i skolan avklarad, så kul med alla solbrända tonåringar och alla de "små" sjuorna. Har hämtat hem varmblodet med kompis från betet i em. Hon bryr sig inte om hingstarna i hagen bradvid så det kanske finns en liten Tap In avkomma därinne. Blir ultraljud om någon vecka. Har även varit skjuts till dottern som varit och kört russet som hon ska tävla på söndag. Nu väntar sängen och laddning inför hästskokastningen i morgon. Vi har lekar med eleverna på förmiddagen och den station som jag håller i ska de få kasta guldfärgade russkor runt pinnar.