Godmorgon 09-08-19
Godmorgon i landet!
Blå himmel idag, härligt!
Idag blir det butiken, hovslagaren kommer mitt på dagen, men Sara får sköta det, så våra körhästar får nya fina fötter.
Få se om svärmor bjuder på middag idag, vi brukar ha tur och få middag på onsdagar 

Mogon till en strålande sol men översmämmning sedan gårdagens ösregn Idag kan jag börja med avel av sjöfågel istället för häst. Ska nu gå ut och se hur mycket som måste åtgärdas och hur jag löser detta Så det blir en dag att fixa och ordna
ha det där ute och gå inte ut utan flytväst
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon . Verka bli fint väder idag och med mindre blåst än i går , kanon skönt :-)
Ska träna Hälge idag igen , han skötte sig utmärkt igår när jag tränade honom i paddocken och stona går precis jämte där men han lyssnade bra på mig och gjorde som jag sa , skönt . Får hoppas han uppför sig likadant när vi ska visa honom på torsdag .
God morgon!
Jag är på skolan, tidigt för att göra iordning det sista inför skolstarten. Ska gå hem tidigt idag, för jag har jobbat övertid varje dag hitills. Tänkte fixa med hästarna lite.
Ha en br dag!
Go morgon alla!
solen lysser här i Malung. Men de var inte så många grader ute så de var en tun hina på rutan imorse…..
har jobbat natt men känner mig inte så trött i dag!
Sedan arbete med hästarna..
Ha en bra dag!

God morgon!!
Sitter på jobbet, men väntar redan på att få sluta.. Tänkte ta en utflykt till märsta i kväll och spana in hingstarna =)
Men först väntar arbetsdagen!
Ha det så bra!
//Mickan
# 5 Du är välkommen!
Jobbardag idag fram till 14, sedan ska jag köra hem hingsten inför kvällens föruttagning. Har tränat i ösregn två dagar, har gått sådär….
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#6 Lycka till i kväll…..
!

#6 Tackar =))
//Mickan

#6 Lycka till i kväll
God förmiddag !
Dax att sätta igång "omöjliga" russet Tyke igen efter veterinärbesöket(vargtänder), han har för övrigt gått o skaffat sig en "omöjlig" fru
, Tykes grej är ju att fly ifrån att allt som är besvärligt el farligt, ryktet i stallet går att "omöjliga" fru Tyke stannar eller helt enkelt lägger sig ner när det inte går hennes vägar
, skulle helt klart vara roligt att veta vad de pratar om medans de står o väntar på att det ska blåsa ner några päron……………………men gulliga är dom i allafall !
Lycka till ikväll på föruttagningen ni som ska visa!

Slut på arbetsdagen både på jobbet och hemma, nu blir det VM en stund innan sängen väntar. I morgon tänkte jag vara tidigt på jobbet så att jag inte kommer samtidigt som eleverna, kan vara bra att hunnit landa först. Vaknade i morse vid halv fyra av att det small till bak i vaden kändes som sendrag ggr mycket mer smärta. Öm på en punkt bak i vaden, antagligen åldern som bötrjar märkas.
Lycka till ni som visar hingstar nu i kväll, en extra tumme för Drink och Hyppsen.