Godmorgon 2009-08-15
Godmorgon i landet 
Här skiner solen från en härligt blå himmel, så jag hoppas det blir lika härligt väder idag som igår. Idag blir det plugg, plugg plugg… konstigt att man alltid ska spara allt till sista stund… När jag är klar med det så blir det en sväng till stallet, har fortfarande inte slått färdigt gräset runt hagen och stolparna behöver slås ner. Så får väl se om det blir gjort idag…
Hoppas ni alla får en härlig lördag!

Godmorgon i landet!
Här är det också blå himmel och strålande solsken, hur varmt det är vet jaginte än, men det var inte så många grader igår kväll.
Sara var ut med Mysli igår, och vad det blir med hästarna idag får vi se.
Jag ska till butiken, och Peter ska handla litet reservdelar till bilen. Vad vi gör i em får vi se.
Gomorron!
Efter ytterligare en natt med regn och åska så ser det faktiskt ut att bli en ganska fin dag. Skönt, eftersom vi skall ha utställning på Visbytravet! En fin kväll var det i går, fast det kom några regnstänk. Alla svarta moln gick runtomkring Visby tack och lov! Tävlingarna var verkligen välordnade och många nya rekord sattes! Gotlands Russtravklubb och Visbytravet är all heder värda av det här, och i dag stängs också banan av hela dagen för utställningen!
Nu skall vi strax åka till stan med nystrukna rosetter!
Ha en bra dag!
god morgon!
Har precis varit ute med hunden.
Här är det dimmigt och ganska kallt. hoppas att det lättar så vi får sol ska på utställningen hela dagen idag.
Ha en bra dag!
I Skåne regnar det…………………tur att man ska jobba
!
Men först ska jag åka o titta på "duktiga" lillebror Julius som ska tävla LD o LC hoppn(unghästavd) !
Ha en bra dag allihopa !
MOrrn!
Sol här också, och vi får hoppas det håller hela dagen, så att det inte regnar på oss i kväll.
Ha en fin lördag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Här är det strålande sol och varmt!!
Nu ska jag slänga mig i duschen för snart är det dax att styra kosan uppåt landet……..
Ha en bra helg, det tror jag att jag får……

God Morgon! Sol och för kallt att gå i shorts… Ser ut att bli en fin dag. Vi har fått rapport från Junsele av sambon nu på morgonen att Therese bl.ras Alex tyckte att björnar var jättehemska. Så det blev ingen eftersökshund på björn av honom han får fortsätta att hålla sig till älg när han är i skogen. Vi ska iväg på 3-årspremiering med shettisen på em. Blir en tur till stan först och handla en del.
Ha en bra lördag och ha så kul i kväll Liselotte och ni andra som ska dit.

God middag … Här regnar det och har gjort så hela förmiddagen , skittråkigt. Jag hoppas det avtar då jag ska ut och social träna Hälge idag var tanken ut och vandra på vägen och gå förbi gård med en massa andra hästar *S* det kan bli kul :-)
Pratade med Amanda innan idag och de hade varmt och skönt väder på Gotland i allafall,de skulle in i Visby och göra stan osäker hm så akta er Gotlänningar nu är västkustbor i stan ;-)
Nyss hemkommen och har fixat med all utpackning ur bilen efter en heldag på utställningen i Örebro. Barnen var vakna när jag kom hem och ville prata lite innan de somnade. Så nu ska jag bar kolla lite här och sen hoppa i säng.
God natt!