Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 632 ggr
karisma
0

God Morgon 2009-08-03

Morgon vakna av solen i ansiktet, så det var bara att gå upp för jag hade inte fällt persiennerna. Ska till tandis på moronen sedan blir det åkern Så det är bara att hugga in på morgon sysslorna Men lite kaffe först

Ha det bra på nya veckan

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

annelie-huskvarna
0

Morrn morrn,

Här är det mulet idag och nyss smattrade regnet lite mot rutan, men det har nog slutat nu tror jag… Men det har varit kanonväder hela helgen och inte en regndroppe förrän sent igår kväll.

Idag är det dax å börje jobbe igen och det känns helt okej, det brukar vara ganska lugnt på jobbet de här första veckorna innan alla barn och personal är tillbaka från sina semestrar. Skönt att varva upp i lagom takt :) Men innan jobbet börjar kl 9, så får det bli en sväng till Friskis…

Ha det gött!!

CarinaA
0

Godmorgon !

Här har det regnat o ser ut som om det ska komma mer !

"omöjliga" russet Tyke var o tränade på Jägersro igår , bytade gummigjorden mot en i läder med resårändar, det var INTE uppskattat, efter en halvtimmes funderande på om han skulle ta bettet o försöka sticka eller göra allvar av sina hotelser att sparka på sin nya vagn så fann han sig i det hela o uppförde sig ordentligt !

I övrigt så är det bara jobb,jobb o jobb !

Ha en bra måndag !

[Tjiwi]
0

Morron, lite sol idag här….börjar jobba i em igen……sååå fort semestern går! Ove åkte i morse…..tillbaks till verkligen….men det blir en kortvecka, fyra dagar då jag börjar med att ta en dag ledigt….Elmia ni vet!!Flört

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!
Vi har sovit till nu, ska snabbt fixa lite inne, sen blir det tvätt idag. Dottern ska till stan och handla kläder för loppispengarna hon tjänade in och sen bio. Så jag får skjutsa in henne, passar då på och kör till skroten. Jag fyllde bilen full i går kväll, med skräp från källaren och trädgården.

Måste klippa runt hagen för det har vuxit så upp över understa tråden. Ska byta hage till hästarna nu när vi kommer åka iväg ett par dagar. Så blir det lättare för hästvakten att fylla på vatten. Ser ut att bli en härlig dag!

Fick en bild av Jennifer på Tigerlilja när hon rids. Alltid kul att få små rapporteringar när de är ute på foder. Snart kommer hon hem igen, då Jennifer har tävlat klart.
Ha det bra!

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morgon! Här skiner solen o gräset är rejält vått av dagg, ska klippa gräset  när det blir tjänligt. I dag har jag en ledig dag, då allt som ska göras o lite till bör göras.. v får väl se vad som blir gjort.
Ha det riktigt bra i dag, runt om i sommar Sverige!

MagganS-B
0

God Morgon!

Strålande sol! Blir nog bad i dag igen, har ju fortfarande semester!

Ha en bra måndag!

murkla
0

Go morgon.

eller god natt för mig som borde sova nu.Jobbat natt!

Mulet med några regndroppar…

Idag vet jag inte , men har ju massor att göra igentligen men!

Ha de bra!

Tittut
0

Tillbaka i verkligheten i Odensala, med allt vad det innebär.

Snart är barnens sommarlov över och Elin börjar i F-klassen. Inga dagisbarn kvar med andra ord.

Nu är det frukostdags!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

#8 Solen skiner över oss från en klarblå himmel idag.Flört Tycker inte det är länge sedan Therese började i F-klass och nu är hon 19 och har tagit studenten.

Idag blir det nog att ta tag i fönstermålandet och skurandet av boxar, det sistnämnda känns inte som det ligger på topp tio listan när solen skiner ute.

Började morgonen med att stänga in en ny gräsyta till russtona de putsar sig fram över vår tomt, behändigt det blir lite göra för den som tycker att grästrimmern är så kul att köra.

Den här veckan är min sista hela semestervecka börjar på torsdag till veckan, fattar inte vad tiden går fort.

Mixie
0

Nu har jag precis påbörjat min sista arbetsvecka innan en veckas semester :D ska bli så skönt att bara ta det lugnt!!

//Mickan