Godmorgon 09-07-30
Godmorgon i landet!
Ännu en strålande vacker dag, härligt med litet sommarkänsla igen! Alla var nog på stranden igår, helt lugnt i butiken. Vi hann ut med hästarna igår, idag får vi se.
Jag ska till butiken, SImon ska till jobbet och övriga vet jag inte vad de tänker göra. Peter tänker sätta upp grindanra vid sjön så resten av hästarna kan gå ut. Unghästarna har ju gått runt staketet en gång, och kan nog försöka igen, så om vi stänger till bör de hålla sig på plats.

Morrn morrn,
här är det lite mulet idag och för en stund sen regnade det, men nu har det slutat. Om en stund bär det av till stallet å sen i eftermiddag ska jag till en ridskola och kolla ut vilka hinder som jag ska få låna till RiLa… Inga andra direkta planer, men hinns det med så står det väl plugg och träning på schemat.
Ha det gött 

God Morgon!
Vaknade i morse och var jättetrött, släpade mig ut till bilen och fick i mig en macka på vägen, startar och kör iväg, mitt på motorvägspåfarten får jag en halv hjärtattack!! Upptäcker en stor (läs gigantisk) spindel som kröp runt på mitt linne!! Jag som har sån fobi för dom vaknade till på 2 sekunder och lär inte bli trött igen på ett tag….
Sitter i alla fall på jobbet nu och bläddrar i en tidning jag säkert läst 30 gånger vid det här laget ;) Hoppas på att få gå riktigt tidigt idag =) Ha en trevlig dag
//Mickan
God morgon!
Jag har tagit mig en härlig sovmorgon, det gäller att njuta av det sista av semestern. Ska ner till Sthlm och träffa mina syskon och det blir en sväng till mamma med. Ha en bra torsdag!
God Morgon!
Fler som tagit sig sovmorgon! Var på möte i går, om Drop-in-utställningen i samband med Dubbeltravet, alltid trevligt hos Maggan T! Eftersom det nyss kom en regnskur så blir det förmodligen inget bad i dag heller…..I stället skall vi fara till stan och proviantera, kylskåpet ekar tomt…..
Ha en bra torsdag……

God morgon.
Är trött och sliten efter en heldag på premieringen i går. Men det gick ju bra så varför klaga.
Idag så ska jag skicka hem ett sto som har varit här på betäckning så nu hoppas jag bara att hon är dräktig med.
Våran egna Wilma är ultrad och konstaterad dräktig med Dalsgårds Kanon och det är ju skönt att veta .
Blir väl till att jobba lite med Hälge idag och försöka få fart på dottern som ska städa stallet(ink tvätta det)
På plats i Hälsingland sedan i går kväll. Resten av familjen är ute och provkör den n ya gummibåten, och jag måste jobba en liten stund.
Hoppas ni får en fin dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Sol även idag, dock avslutades gårdagen med ett rejält åskväder. Har målat klart ett fönster och börjat med nästa idag, färgen tog slut så jag måste in till stan, finns mer som behöver köpas också även här ekar kylskåpet tomt. Har även kollat upp om vi får stallplats i sept. när det bär iväg till Guldruss. Går ju inte att boka in de fyrbenta på hotellrummet. Nu ska jag gå ut och ta tag i det sista på gräsmattan som inte blev gjort igår.
#7 Är det därför solen lyser över oss i Hälsingland nu….
Ha en bra fortsättning på dagen!
Jaha då har man varit på kliniken med exmooren i dag. 3 timmar och 3 bedövningssprutor senare så är han fortfarande lika halt som innan…
Begränsad hage och antiinflammatoriskt 10 dar annars tillbaka och göra en djupare utredning. Jag tror att det sitter i bogen och att han sträckt sig, vilket inte var helt omöjligt enligt vetrinären. Det blir tyvärr ingen utställning för hans del på lördag, tråkigt.
Just nu skiner solen och jag ska snart åka och jobba.
Ha en fortsatt bra dag