God Morgon 2009-07-26
Morgon där ute,i roslagen är vädret grått just för stunden Skall försöka få gräsmattan färdigklippt idag för det är snart dax igen Kollade väderkanalen och det ser ut som jag kan slå av det sista på åkern i mogon Men i år är det roligt med hö har allt jag behöver och sålt en del så det som kommer in nu är bara på +sidan Det är ju inte alltid så förra året var en katastrof
Ha en bra söndag än vad ni gör
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Go Morgon!
Själv så är jag på jobbet nu. Hästar är ut tagna o de studerade 8 tranor på grannåkern. Här i malung häger regnet i luften så de kan väl bli en blöt dag som de var igår!
Annars är de bara bra! Väntar med spänning att få höra av min vän som är i Hedemora på 3 årsteste i dag med sin Max, d ponny!
Ha en bra dag!
Gomorron!
Inte så många uppe så här dags på en söndagsmorgon…..
Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag. Vi skall ultraljuda dom nyverkade stona i dag på förmiddagen, spännande! Sen blir det myggmedel och tillbaka till skogen för vissa av dom! Hoppas på nån ny också, det är den "gamle mannen" värd. Fast i går verkade han dock inte gammal när han vrålade som en tjur och tyckte att jag var långsam när jag skulle släppa ut honom…..men som vanligt så lyssnar han till mig och lugnar sig!
Ha en fin söndag!
God morgon!
Alla sover här hos mig ch jag njuter av min frukost. Nu väntar jag på att det ska torka upp i gräset efter nattens regn, för vi hade tänkt fixa till trädgården idag. Ska snart gå till kusarna och titta till dem, snabbt går det och lätt att fylla på vatten bara till 3 st.
Ha en bra söndag!

Godmorgon i landet!
Här öser regnet ner, och vi som ska iväg till Boden på klubbtävling!
Får nog se till att packa med alla regnkläder. Kan inte ta bussen för den läcker så mycket luft. Kanske blir fixat nu när PEter förhoppningsvis är ledig iv eckan.
Mot frukostbordet!
Sol ännu men blåsigt och inte så varmt. Har legat alldeles för länge så det känns i ryggen…….hmmmm, åldern?
Vet inte alls vad vi ska göra idag, blir snart knäpp på att inget göra på semestern……..

Är inne på sista dagen innan semester, stallet är fixat och nu väntar en skön söndagsfrukost på altanen, än så länge skiner solen och vi funderar på att åka till Vadstena medeltidsvecka som avslutas idag.
#5 Man skall ta det lugnt på semestern
, men jag känner igen mig, vill alltid ha något att göra…

Godmorgon!
Eller god förmiddag kanske… Här är det lite halvmulet, men solen tittar fram ibland. Är väl lite småseg efter bröllopsfesten igår, men oj oj oj va skoj jag hade :) Så idag har jag inget på schemat utan ska känna av dagsformen å så får vi se vad som händer. Nu först så ska jag lägga över lite bilder från kameran till datorn, sen blir det nog soffläge ett tag. Det e ju trots allt söndag och därmed vilodag :)
Ha en skön söndag 

God förmiddag! Här kommer det regnskurar, vad ovanligt…….
Ska åka iväg till mina föräldrar några timmar och hjälpa till de har loppis i helgen. Ska passa på och stänga av en bit av hagen för unghingstarna när jag ändå är där. Snärtan med sällskap ska dit på bete i en hage bredvid när hon är färdigbetäckt och jag vill inte ha dem alldeles inpå.
Ha en bra dag!
Även här är det segt efter att ha dömt hästar hela dagen, och varit på bröllopsfest direkt efter. Vi alla sov till 11 i förmiddags!
Nu får vi se om lite kaffe piggar upp eller ej.
Ska upp till stallet och se om Welinda vill ha herrsällskap igen, och sedan blir det till att packa eftersom Elin och jag far till Gotland med nattbåten. Ska sova i morgon bitti i bilen vid Lojsta, så vi ska bädda och göra den klar också.
Ha en bra söndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~