Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 726 ggr
annelie-huskvarna
0

Godmorgon 2009-07-25

Godmorgon allesammans Glad

Här är det lite småmulet… Det är ju lögn att man ska kunna sova länge på morgonen, idag vaknade jag 5.30 och låg sen en hel timme och försökte somna om. Gickk det? Näää…

Idag ska jag på bröllop, det är min kusin som gifter sig så jag hoppas vi slipper regnet. Jag och brorsan övade sista gången på sången igår men jag är fortfarande lite osäker på om vi ska våga köra sista refrängen eller inte, den är ju ganska … ja va ska man säga… vulgär Obestämd 

Om några timmar kommer en kompis och fixar håret, så dax att hoppa in i duschen snart så håret hinner torka tills dess.

Ha en skön lördag!!

karisma
0

Morgon där ute till en alldeles vanlig lördag. Grannarna sover så jag håller mig i skinnet, fasst det är dax att då ner till grabbarna och släppa ut Men Kåre brukar sova som en liten gris och låta lika mycket när jag kommer oavsett tid på morgonen. Dax för en snabb fika.

ha det gott än vad ni gör

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Kajhugo
0

God morgon, hästarna är fodrade och ute, stallet är fixat, nu blir det en snabb frukost innan vi åker till banan för snabbjobb med de stora.

Eller frukost… igår kväll ramlade kylskåpsdörren av kylskåpet, vilket gjorde att halvtio i går kväll hade vi ät så mycket du orkar resten slänger vi… så det blir väl en slät kopp the och en torr brödbit utan pålägg…Glad 

Ha en skön lördag

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här blåser det en massa, solen gömmer sig bakom de förbiflygande molnen men kommer fram då och då.

Idag blir det butiken till två, sedan får man se när det går att stänga, stan är full av folk eftersom det är Pite Dansar och Ler. Idag borde jag ju hinna gå en sväng på marknaden som är, de stänger fem annars, för att öppna igen vid sju och ha öppet så länge det finns folk som vill handla. Ikväll är det de stora artisterna som spelar, men ingen jag hade lust att lyssna på.

#2 ÖVerraskande med avtrillad kylskåpsdörr! Hände min bror också, månne det var samma märke?!!?

PernillaJ
0

Jag fick dåliga nyheter nyss, en av mina uppfödningar dog hastigt igår. Jag blev nedstämd, och ändå värre känns det förstås för ägarna M&M. Chockartat och väldigt ledsamt.

Här i Leksand regnar det; skyarna gråter för T.

garrilina
0

#¤ Tråkigt Pernilla.

God Morgon! Uppstigen och frukosten uppäten, Sambon och Therese har åkt iväg med vårt sto för inseminationen, de ringde och sa att sperman var på ingång. Så nu håller vi tummarna ett tag.

Grått och lite blåst och en klibig värme, hoppas det blir uppehåll. Har inte bestämt om vi ska åka in på V75 och se Järvsöfax sista lopp på hemmabanan eller om det blir tv istället.

Ha en bra lördag!

MagganS-B
0

Lite molningt och blåsigt, men när solen är framme är det varmt. Till skillnad från alla som släppt ut hästarna, så har vi tagit in våra…..väntar på en försenad hovslagare!

I övrigt en lugn lördag, är fortfarande mätt efter en brakmiddag på Hamnkrogen i Herrvik i gårkväll!

Ha en bra helg!

[Tjiwi]
0

Här är det växlande molnighet men just nu skiner solen, fast det blåser som bara den, väldigt höstlikt, tyvärr!

Funderar på om vi ska pröva att sätta ihop Wilda och Njord i par idag….Förvånad

Ha en skön lördag!

Kajhugo
0

#7 Det låter intressant, får vi höra hur det gått?

garrilina
0

Det blev Hagmyren live idag och vi fick se Järvsöfax bli slagen av sin son Faxe i sitt sista lopp på hemmabanan. Det blev väldigt tyst på publikplats när de gick in på upploppet. Faxe är ortoligt lik sin far en mycket ståtlig hingst.

Chirak-96
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag. Har knallat runt på marknaden i Malmköping under dagen och köpt en massa braoha grejjer. Till kvällen blir det tömkörning av fuxen. Får se vad han tycker om att börja jobba efter en veckas lugn och ro. Nu blir det snart kvällsmat är faktiskt hungrig. Blev bara en alldeles nybakt sockermunk på marknaden.

[Croneld]
0

God kväll!

Kom inte in på internet i morse, men nu eftere en full röjardag i garderoben mm så fungerade det.

Ha en god natt!

murkla
0

#4 de var tråkit! Gråter