Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: efterlysningar
Läst 1060 ggr
Jappeloup
0

Undrar om Fiddeli?

jag undrar om det är någon som känner/vet nåt om Fiddelis förflutna?? e: trojka viking u: Fuxi f 2000, hon e min nya sköt häst, Jag e lite undrande, bara för skoj!!

Teja-Bea
0

kontakta Entill här på sidan, hon är (om jag inte minns fel) Fiddelis uppfödare!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

entill
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej jag är inte uppfödare till Fiddeli, men jag känner till henne ganska bra. Fiddeli "tillverkades" i Lessebo i Småland när Trojka stod på station där. Hon såldes som föl till en släkting till mig här i St. Sundby, och där blev hon kvar tills hon flyttade till er. Hon var visserligen utlånad till en tjej här i byn det sista året innan hon flyttade. Fiddeli är en riktigt fin liten dam, med lite lagom nerv i. Jag tror att ni kan få mycket kul tillsammans, för hon verkar vara en smart liten häst.

Här en bild när hon var på "tjejkollo" som 1-åring

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

StuteriQveiar
0

#3 Vad är detför en till skönhet på bilden?Räcka ut tungan

entill
0

Gulingen på bilden är Yoanna e. Jonatan och Annie II. Riktigt charmtroll, vet inte var hon finns nu.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

Jappeloup
0

Gud vad söt Fiddeli var som liten, riktig liten sötnos, ;) tack för bilden!!!Cool

Jappeloup
0

Har någon några mer bilder  på Fidde? jag har inte nån möjlighet att ta själv…

cinaa
0
Tusen
0

#4 Yoanna har varit utlånad och sedan såld men nu har Camilla (uppfödaren) köpt tillbaka henne och om jag inte är helt felunderättad så står Yoanna just nu hos familjen Fagré i Eskilstuna för att ev. tävla lite mer i ponnytrav.

Yoanna var hos oss en sommar för träning, tävling och inridning. Fanny skötte detta men vi har tyvärr inga bilder kvar från den tiden (efter ett datorhaveri)

Tusen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är i alla fall en nytagen bild på fina pappa Trojka Viking