Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1683 ggr
yran
0

juvinett

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej

jag ägde juvinett dom sista c.a 15 åren

och har aldrig haft en en underbarare häst

jag har den sista fölet efter juvinett

som heter kapten nett och är nu 12 år

jag undrar om det finns någon som vet var hennes enda sto föl är  och hon har fått några avkommer

skickar en bild på kapten dålig skärpa

lena

PernillaJ
0

Ninja Gus (eller Korsnäs Debbie som hon ursprungligen hette) har så vitt jag vet inga avkommor. Det är nog storebror Korsnäs Brådis 551 som får föra Juvinettes gener vidare. Jag vet inte var Ninja finns idag eller om hon lever, har du frågat familjen Stolpe?

MagganS-B
0

Jag har skickat tråden vidare till Anita som ägde Juvinett förut och har fött upp både Brådis och Debbie (Ninja Gus)! Hon blir säkert glad att få reda på lite om henne!

yran
0

jag har inte pratat med stolpe eftersom jag inte vet vem som äger/ägde henne

nettan som vi kallade henne lever inte längre  tog bort henne när hon var 25 el. 26 år ända till sina sista dagar var hon jätte pigg

lärde min yngsta tjej att rida  dom deltog i både dressyr och hopptävlingar

var även med på en tränings tävling på eskilstuna med jossan som då var 8 år det ska väl gå bra trodde vi hon skulle aldrig göra något dumt med små barn

oj oj oj vad roligt tänkte nettan blev tre år i huvud

skenade 2x 500 meter och bara steppade helgalen

men det slutade bra  då var hon 23 år och sista gången på tävlingsbanan

PernillaJ
0

#3 Familjen Stolpe köpte Ninja Gus som föl och hade henne i många år. Det går inte att skicka PM till dig, därför kan jag inte skicka dig deras telefonnr: vill inte lägga ut personuppgifter i tråden.

yran
0

hej

min email

lena.yrlund@telia.com

lena