Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 739 ggr
Kajhugo
0

God Morgon 2009-07-17

God Morgon, Har skickat i väggen min äkta hälft på golf och mottagit in pigg hund så här blev det ingen sovmorgon, hästarna har fått frukost så nu är det dags att ta itu med dagens sysslor, jag hoppas på bra väder men just nu ser det lite mörkt ut.

Ha en bra dag och en tevlig helg därute i landet.

annelie-huskvarna
0

Mornn morrn,

här i Huskvarna strålar solen från en klarblå himmel… underbart!! Hoppas bara dagen fortsätter så, för då ska jag passa på att sola lite efter att jag tränat och städat logen. Ska nämligen hämta hem första lasset med hö imorgon så då är det väl bäst att det är städat då.

Ha det gott Cool

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute Roslagen bjuder på sol och varmt Skall åka en snabbis till Norrtälje och fylla på disel förrådet till traktorn och handla lite mat. Sedan blir det åkern i går blev det 51 storbal få se hur många det blir idag.

ha det där ute

njut av en goding föl e. Timon u. Cd Isabell

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

Morron!

Sol och fint här också! Skall jobba och handla mat i dag, sen är jag ledig i tre hela dagar! Slipper stan med allt folk! Finns inte en enda parkeringsplats på morgonen, och när man skall hem så slåss minst fem stycken om den plats man lämnat……Lugnast är det att sitta hemma på verandan med ett glas svalt rosévin! Sommaren på Gotland är jättefin, men tyvärr är inte alla besökare det…..

#2 Hoppas du hinner med höet innan det blir mer regn…..

karisma
0

#3 Plastar det sista som ligger på slag idag sedan väntar jag in ett högtryck för småbalar. Det ser ut att bli mycket hö i år

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Tittut
0

Morrn!

Varmt och fint här. Får se vad dagen har att erbjuda. Sonen är med sin far på arbetet och Elin sover. Hon är rätt trött efter den intensiva Gotlandsresan, men ändå förvånandsvärt pigg och glad.

Nu väntar frukost.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

murkla
0

Go morgon!

SOl o v'ärm i dag så skönt!

Sitter på jobbet. o väntar på att de ska börja hände något!

Nä nu ska de äta frukost! Ha en bra dag!

Katitzi
0

Godmorgon! :D
Solen skiner allaredan där ute, det kommer blir en härlig dag idag :D Har lite packning och städning framför mig, sedan ikväll blir det tävlingar på Kalmartravet, ska ut i lopp 3&7 :D

Ha en bra dag i solen alla

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

[Croneld]
0

Morning!
# 2 Vilken goding, ser riktig smaklig ut!
Jag har tagit det lite lugnt, vattnat hästarna och fixat med Arrak som ska åka till sin nya matte ikväll. Transporten är laddad med strö och hö.
Nu till dagsens sysslor, affären, apoteket och bada.
Ha en bra fredag!

florence-S
0

God förmiddag.

Jaha då var man hemma igen från ett som vanligt underbart Gotland. Förstår inte varför folk ligger på "playan" och steker sig, det är ju bara att sätta sig på en russutställning + en shettis utställning så blir man så röd, så röd, Hoppas det blir brunt också.

Kul att träffa alla "gamla" fokusmedlemmar också. Ha en bra dag i sommarvärmen.

[Tjiwi]
0

Strålande sol idag med, skönt!Cool

Idag ska vi till tippen med mera skrot, skönt att bli av med lite. Senare ska jag köra Njord och göra i ordning honom för resan till Kalmar i morgon.

Ha en skön helg!Skrattande

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Solsken även i Piteå!

Peter ska slå ut idag så vi åtminstonde får storbalar, känns ju dumt att behöva köpa foder när vi har i överflöd, men ingen som har tid… Få se hur det blir med torrhö…

Verkar lugnt på stan än så länge i alla fall, igår var det bra fart på affärerna på eftermiddagen.