Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1687 ggr
wilson
0

Katalog Östruss

Undrar när den kommer??? Cool

Hagelberg
0

Jag har bara lite kvar, sen ska den tryckas. Jag hoppas Ni får den mån el tis i lådan. På nätet kommer den så snart jag är färdig.

[Tjiwi]
0

Spännande……..Glad

wilson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ok tackar!

murkla
0

Vart går man in då o tittar på näter om man är intresserad ????

Vart hittar man östruss?

Linnea
0

det står inget om utställningen på östruss hemsida (?) du får gå in på svenska russavelsföreningen och trycka på utställningar.

Skynda långsamt så går det fortare.

murkla
0

#5 Tack då ska jag titta där! :)

Hagelberg
0

Är som sagt inte färdig, jobbar på den för fullt.

Norrveda
0

#7 Ta det lungt, jag vet hur det är. Man tror man ska hinna få klart allt tidigt men det är himla massa jobb med en katalog.

Själva ser vi fram mot utställningen och det ska bli jätteroligt att få komma ner och hälsa på våran Guld. Vi har inte sett honom på över 1 år så utställningen blev en anledning till att åka ner Flört

bubbe
0

Va, är den inte färdig än??? Förvånad Skämt åsido, men alldeles för många deltagare tror att det kan komma ut katalog/startlistor samma dag som anmälan går ut. Jag vet själv hur det är att vara anmälningsmottagare och fixa allt innan tävling/utställning, och jag är säker på att ingen anmälningsmottagare håller extra länge på uppgifterna. Det ni anmälare kan göra för att underlätta är att skicka kompletta och tydliga anmälningar, eftersom allt tar mycket längre tid om man måste sitta och leta fram uppgifter också. Vad vet jag, alla anmälningar kanske var helt korrekta den här gången(!), men jag vet av erfarenhet hur slarviga anmälningarna brukar vara. Inte minst kategorin brukar glömmas bort på köranmälningarna, och så har man ingen aning om i vilken kategori ponnyn ska tävla.

Blev det många anmälningar till slut? Vi kommer ner på fredag och våldgästar Vikingarna.

Hagelberg
0

Katalogen är färdig men jag kan inte bifoga den då det inte verkar som om word-dokument kan bifogas. Jag har inte möjlighet att göra om den till jpg el. dyl, tyvärr. I morgon lägger jag ut den på Östruss hemsida!

Mille
0

Ovanligt med så många i valacklassen, kul :D

Hagelberg
0

Oj, katalogen kom ju med!

Det är ett fel som fixas till den tryckta versionen. Det gäller tvåårsval Eketorps Toy, det står fel ägare!

Katitzi
0

fick man den katalogen hemskickad eller fattade aldrig?

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

[Tjiwi]
0

Katalogen kom till mig igår i alla fall!

Katitzi
0

# 14 okej , men kom på att jag får den ju inte då för jag står ju inte som ägare på hästen utan bara som tränare ;)

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com