God morgon! 2009-07-14
Har lite svårt att sova, gammelkatten jamade och ville ha mat redan vid fyratiden. Ska försöka sova en stund till.
Just nu är det dimma så jag inte ser ut i trädgården ens.
Idag ska Toffan ridas och de andra får nöja sig med att gå på bete och bli kliade.
Ha en bra dag!
God morgon !
Än så länge strålande solsken i S.Skåne
. Vi hade hyfsat väder igår på Skåneruss men det blåste såklart ! Det var roligt att se så många russin i så fint skick o dessutom många som var mkt väl visade !!!!
Idag ska vi FÖRSÖKA sko "omöjliga" russet Tyke så att vi kan börja träna ordentligt ! Sen bär det iväg på jobbet !
Ha det gott !

Morgon där ute Idag är det dax att börja pressa hösilage och titta på alla sommargäster som ligger i solstolar och slappar. (har en hel del åkrar mitt i ett sommarstugeomeåde) fast de stirrar tillbaka gammal kärring i lila traktor är nog inte varje dag de ser. Nu ska jag och hundarna gå runt och kolla hästarna och se till att allt är ok Till kvällen får jag besök som vill se alla hästar det blir trevligt med en rundvanrig och visa upp alla juveler.
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Försenad idag, glömde matlådan och upptäckte det när jag var halvvägs till jobbet, det var bara att vända, ska man till stallet direkt efter jobbet klarar man sig inte på bara frukostmackan…. Så nu sitte rjag och väntar på att andra datorn ska gå igång.. alltid lika segt.. Så ikväll väntar en härlig ridtur! Ha en bra dag!
//Mickan
God Morron i landet! Strålande sol har vi här, skönt för alla som skall på utställning att det inte regnar!
# 2 Haha, kan se dej på åkern med turister stående runt om stirrande som "spanarna på Hill Street"!!!!!
Jobbet väntar! Ha en bra dag!

God morgon. Får väl säga grattis till Viktoria som fyller år idag. För vår del blir det en utflykt till Parken Zoo i dag.
Sent igår kväll red Alva Poffi på våran vall, grannen har införskaffat sig en självgående gräsklippare som smyger omkring lite hur som helst. Den tyckte Poffi var lite underlig. När de sen kom farandes med en tandemcykel så fick hon nog. Men efter ett tag så lugnade hon sig. Men usch va broms vi hade runt oss.
Ha det gott.
Här är det sol idag med….men det molnar på i kanterna….hoppas det håller sig borta! Idag blir det fortsättning på bygget på logen, förhoppningsvis blir vi klara idag och kan göra någon utflyckt på vår semester…Tips??
I går kväll kom det ett fint sto med ett jättegulligt föl till Njord, det var kul att träffa er, Anneli och Carola, tack för trevlig pratstund!!

God Förmiddag, har varit uppe tidigt, stallet är fixat och två stora är körda har bara två kvar idag men först väntar frukost. Fördelen med att vara uppe tidigt är att vädret oftatst är bättre, precis som Ia säger så molnar det på här.
Ha en fortsatt bra dag.

Godmorgon i landet!
Här skiner solen från en klarblå himmel, Sara och jag hann ut ovh köra på morgonen och nu är det butiken som gäller fram till sex.
Än så länge ingen rusning, finns risk att alla befinner sig på stranden en dag som denna, gäller ju att passa på när de tär fint väder!

God morgon i landet. Idag tog jag sovmorgon , är lite lätt trött och sliten idag , efter en lång med rolig dag på Skåneruss utställning i går , det gick ju klart mycket bättre än jag hade väntat och vi kom hem med en Bis häst och härliga Ijor med Guld och klassvinnare , han var ju även kvar länge i Bis ringen :-)
Idag ska jag hämta hem ett shettissto från betäckning och köra runt och kolla på mina hingstar som är på bete , blir ju alltid lite mer jobb när man kommer hem från semester :-)
En bild på Mary med det fina täcket hon fick och ja ni ser ju att det blåser rätt bra *S*