Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 542 ggr
PernillaJ
0

God morgon 2009-07-13

Go' morron, eller god gryning kanske snarare. Det börjar ljusna i öster. Jag ska strax fara hemifrån, har en färja att passa med avgång 07.30 från Nynäshamn. Gotland, här kommer jag! SM i kväll och Lärbro-utställningen i morgon. De norska väderprofeterna lovar växlande molnighet och kring 20 grader, ingen nederbörd; perfekt semesterväder Skrattande

Ha en bra dag allihop - vi ses på Skrubbs i kväll?

annelie-huskvarna
0

Morrn morrn,

Här i Huskvarna är himlen blå och solen lyser, skönt att se att den fortfarande finns kvar :) Hoppas vi slipper mer regn idag…

Jaha måndag idag då och snart åter dax att bege sig till jobbet, men nu är det bara tre dagar kvar innan det är dax för lite ledighet. Efter jobbet idag så ska vi åka upp med Nikita och Alvin till Njord :)

Ha en bra dag Glad

garrilina
0

God Morgon! Uppe tidigt även här, dottern jobbar med start halv sju och behöver skjuts. Regnat massor i går kväll och natt, strömlöst nu på morgonen. Men just nu lyser solen hoppas det förblir så. Ska packa ur bil och transport i dag.

Ha en bra dag!

Mixie
0

God morgon! Åter i tjänst på arbetet och idag stannar jag ända till klockan 5… Får se om jag hinner bli galen innan dess, åter igen är roliga tips på tidsfördriv hjärtligt välkomna =)
Ha en jättefin dag.

//Mickan

MagganS-B
0

Morron! Hoppas Pernilla hann med färjan…..

Här är soligt och fint, fast det är faktiskt regn på gång i em. Vi får be till vädergudarna att dom är oss nådiga i kväll! Nu väntar jobbet!

Ha en bra måndag!

CarinaA
0

Godmorgon !

I Skåne har det regnat rejält i natt, men det ser ut som om det ska ljusna nu ! Ska snart iväg o bada B.Julius sen bär det iväg på utställning i Tomelilla ! Efter det ska vi köra o lämna honom på träningsläger i Vinslöv ! Han o ponnybarnet ska vara där i en veckaSkrattande !

Ha en bra dag !

[Croneld]
0

God morgon!
Jag har sovit gott och länge efter helgens bilande. Få se om jag åker till jordgubbplocket idag med barnen.

Ha en bra dag!

murkla
0

Go Morgon!

Här i malung är de faktigts uppehåll men man vet aldrig med vädret.

I dag blir de en lung dag!  Dansveckan har börjat här så de kryllar av människor här som ska dansa.

Men i kväll ska jag lyssna på partypolarna i Öltälet!

Ha de bra!

[Tjiwi]
0

Strålande sol idag och BLÅ himmel, man tror knappt det är sant!!

Sitter och tittar ut genom köksfönstret nu och ser Njord leka med Vickis fölunge….han är så go mot de små! Härligt skådespel!

#1 Välkomna, trevligt att träffas!

StuteriSolo
0

God eftermiddag i landet!

Här är det solsken och runt 20 grader, riktigt skönt.

Båda mina flickor är med i butiken idag, så jag har gott om hjälp med kundtillströmningen, som tyvärr är något låg just nu

Sara är hemkommen från ett roligt läger, med en mer väluppfostrad Trixi i bagaget. Roligt med så mycket framsteg på bara en vecka!

Chirak-96
0

God eftermiddag. Håller på och bakar i värmen. Har sista plåten med rosenbröd inne sedan väntar 2 kladdkakor.

I kväll blir det lite ridning om inte dottern är för trött. Hon sov hos kusinen i natt så vi får väl se.

Nu ska rosenbröden ut, ha det gott ;)

Lisa-trollet
0

God eftermiddag. Här har det regnat lite men hann iaf rida Teddy innan. Flyttade hästarna till nya hagar oxå, med mer gräs i, fast de är rätt tjock ändå.