Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettavelshingstar
Läst 3094 ggr
tearsofmemories
0

Hingsten Lon 483 ?

Någon som vet om Hingsten Lon 483 har startat något i ponnytrav eller någon annan gren? Kör nämligen ett russ åt en bekant och hon är efter Lon 483. Skulle vara intressant att veta.

Hagelberg
0

Lon är ostartad och har inte tävlat i någon annan gren.

Däremot har han flera avkommer om går bra på travet.

tearsofmemories
0

# 1 Tack så mkt . Du vet inte vilka avkommor som gått bra? (: Skulle vara roligt o kolla upp rekord o sånt (: !

Mille
0

Ture II e.Lon har iallafall gått neråt 1.55 någonting.

rebeccajansson
0

Här har du en lista, den är nog ej uppdaterad iår.

http://www.sukuposti.net/jalkelaiset.php?Numero=294095

lillsandra
0

En kompis till mig Maria brukar ha Lon hos sig och jag tror att de har honom nu under sommaren. Om du vill så kan jag kolla med henne. Jag har en häst som jag köpt av henne men är osäker på om han är efter Lon. kan kolla det när jag kommer hem från jobbet. Om han är det så har Maria hans helbror kvar.

annn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två avkommor efter Lon. Baron Alex, 9 år, som i år startar på ponnytravet. Han har hitills gjort två starter, 2:a o. 4:a, och startar nu på lördag 4/7 på Östanåkra. Han har rekord 2.33,4. Jag har ett sto Filippan, 8 år, som förhoppningsvis körs igång snart och åtminstone blir klar för kval år. Eftersom mina barn är "pensionärer" inom ponnytravet har det varit lite svårt att hitta kusk. Men nu har jag lyckats med det.

tearsofmemories
0

#4 Tack så mkt ! (:

#5 Ja, hör gärna efter (: !

#36 Vad roligt att du hittat kusk. Jättefin ponny på bilden, är det Baron Alex? (:

annn
0

#7 Ja, det är Alex, han är lika härlig som han ser ut.

tearsofmemories
0

#8 Är lite lik Dinny som ja kör som oxå är efter Lon (: !

rebeccajansson
0

Sen får vi inte glömma vackre Marlon S som är godkänd hingst och har travat under två min.

Farmen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Marlon S rek.1,56,4

lillsandra
0

Racoon var efter Ruton. men Maria kommer att ha Lon hos sig i sommar. hon finns på gotlandsruss i fokus. så du kan skicka ett meddelande till henne här om du vill veta mer. sök efter mariaTolarp

tearsofmemories
0

#11 Det var en riktigt snygg ponny!