förmiddags vila vid malgårds myr den 30 juni.
Hej !
Vill dela med mig från min ( 30 juni ) förmiddag i russens rike i Lojsta Hed. En härligt varm dag med smultron o blommor som underhållning längs stigarna tills att jag fann flocken, nedanför Malgårdsklint vid myren, där var de alla och vilade….
Jag var ej ensam en familj från fastlandet hittade även dit, med hjälp av Ingvar (tillsynsmannen). Jag namnger ej hästarna på bilderna.

bild 10.
Under den 1 1/2 timmen jag var vid flocken så hände de egentligen ingen ting, de vilade,stående o liggande, flyttades sig för någon mera ranghög osv. Lego Lasse verkade trött på alla närgående ston och showade inget alls och något föl här o där diade. Alldeles i harmoni med den härliga naturen. Lungt läge!

Tack o tack snälla du Nu fick jag äntligen se mina godingar Hon kom son en midsommardröm den lille och hon var som en dröm
Det är snällt att du delar med dig av harmonin bland russen på skogen Kramar från en Lycklig Malin
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Så häftigt det är….tack snälla Marita!
Det ser ut som det är "inne" med lerinpackning på Heden…….
Vilka fina bilder Marita! Såg samma sak för några år sen tillsammans med Leslie Bebensee m. familj, Kokovoko Farm…….en upplevelse!

Tack för titten!