Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 677 ggr
karisma
0

God morgon 2009-06-26

Morgon där ute Idag får jag nog sova middag börjar bli sliten efter fölvak Men inatt gav det resultat Missan fick sin fölunge(kommer i fölgalleriet då Croneld vaknar och jag har laddat kameran) Börjar förstå varför jag inte hinner något men vad gör det fortsätter på gårdagens sysslor idag

ha det i värmen

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

En ny dag med värme och sol, härligt! Ska dock tillbringa precis hela dagen i butiken, då det är Midnight SUn sHopping ikväll, alla butiker i centrum ska ha öppet till 24.00. Detär Piteå Summergames i helgen, så det är fotboll för hela slanten överallt. Det blir ju iaf fint väder!

Hästarna har fortfarande inte fått någon miton, brukar likna ankskit det här!!

CarinaA
0

Godmorgon !

Strålande soksken o +17 ! Fast det blåser såklart……………….

Ledig för en gångs skull, lite pyssel hemma o MYCKETSkrattande pyssel i stallet !

Ha det gott Allesammans !!

Anna-Uppsala
0

Godmorgon!

Jag har hittat ett argt brev från en viss ponny på en sajt som heter Mulen. Det får tala för sig själv i dag, tror jag …

Ha det gott allesammans! :)

http://z14.invisionfree.com/Mulen/index.php?showtopic=27211&st=0&#last

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!

# 3 Den var bra, kan nästan se häststackarn stå där och skria ut sin hunger….Glad

För övrigt skulle jag kunna skriva en hel massa om FTP-program som inte funkar, just nu kan jag inte ladda ut fölsidan (ponnytravet), inte har jag tid att sitta och leta efter felet heller…..skulle vilja skriva en massa fula ord, men det får man inte…..

I övrigt är det sol, blåst, höet är strax färdigt att pressas, förmodligen till helgen när jag skall sälja en massa skräp på loppis…..

Nu skall jag i alla fall duscha och åka till jobbet!

Kolla sötnosarna…..

hannibal-roll
0

God morgon!

Idag bär det av till stora staden Lund, ska få frisyren fixad. Sen verkar det som att jag fått in nåt skräp i ögat. Får se om det blir besök på någon vårdinrättning också. Det gör inte för ont ännu men man vet ju inte vad det blir av det hela.

Ha det gött i sommarsolen :)

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

En ny dag med sol, idag ska vi bärga/ ta hand om höet, men ska börja min lediga dag med at köra en häst. Jag vill dela med mig av massor av blåeld som växer i en grusgrop i Stånga, fotot är taget äv Jessica i går kväll vid 20-tiden.

Ha en riktigt bra dag!

[Tjiwi]
0

Morron, sol och härligt här.  Vi blev klara med höintaget igår. 12 ton jättefint hö i småbal ligger nu på skullen!!

Ska släppa in Njord till Vicki Vind med föl som kom i går mitt i all höskörd……

Är ledig i dag så jätteskönt!!

Tittut
0

# 6 Vilken vacker bild!

Frukost och annat morgonstök avklarat, så nu väntar dagens första hundpromenad.

Hoppas ni får en fin dag. Här är det varmt, så det blir nog att gå med ungarna till stranden, skulle jag tro.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
Nu packar vi strandväskan med lunch och går ner till stranden. Först ska jag bara vattna hästarna.

Ha en bra dag alla GIF:are!

PernillaJ
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag! Kollade ut i morse för att kontrollera att min nya trädgårdspersonal skötte sig, upptäckte att de sov på jobbet. Hastig låg utslagen på sidan framför härbret, medvetslös, Deniz sussade en bit längre bort. De har i uppdrag att utföra slyröjning, ogräsklippning, mossrivning och gödsling, polerar även barken på fruktträden.

Hörde på radion i morse att Michael Jackson är död. Han var söt när han var ung och mörkhyad, som blekt vuxen pedofil (?) var han mest… märklig. Musiken var bättre när han var svart oxå.

Idag hoppas jag att jag får min nya mobiltelefon så jag kan återuppta kontakten med omvärlden, har känt mig vingklippt utan mobil.

garrilina
0

God kväll! Vädret är bara toppen just nu, har nog aldrig varit så svedd efter första semesterveckan. Är "bonnbränna" snyggt……

Challe valpen åkte i dag jag hade fattat fel när det gällde dag. Har redan fått lägesrapport och de var så nöjda. Hos oss blev det ett par snäpp lugnare.

Nu blir det slappa resten av kvällen och i morgon blir det nog en titt på hästrallyt i Harmånger.

Ha en bra kväll!