God morgon 2009-06-22
Morgon på er alla Nu är det åter vardag och min lilla skogsväg ser inte ut som en parkeringsplats. Ska åka runt hästarna sedan hem och göra en raggartvätt ska vara hos sjukgymnasten straxt efter åtta
ha det bra där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Uppe och på väg tidigt i dag. Ska hem igen efter att ha spenderat midsommarhelgen hos mina föräldrar. Måste hem och motionera Kakan som ska starta på Tomelilla på onsdag. Saknar faktiskt djuren lite så det ska bli skönt att komma hem igen :)
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
Här är strålande solsken och blå himmel ,emn det blåser en del. Inte så varmt ännu, så det blir frukost inne.
På dagens schema står butiuken, och vi borde verkligen ta oss ut med hästarna, få se hur det funkar! Sara körde iaf Primula igår.
God Måndag på er!
Här är fortfarande sommar, en jättefin morgon. Sovit lite längre i dag, så nu är jag nog utvilad efter helgen. I kväll skall persnalen på mitt jobb promenera längs havet till Snäck, blir säkert jättefint med solnedgång och allt! Men nu blir det promenad till russen!
Ha en bra måndag!
Godmorgon !
Halvmulet men vindstilla , jobb,jobb o jobb…………….
Nu när midsommar är över inträder semesterlunken. Vi ska pyssla inne en liten stund sen ska jag ut på äventyr med barnen. Jag vet ännu inte vad vi hittar på!
Igår var syrran på besök och kramade sin Toffifee länge länge och småflickorna var som plåster på henne. Alltid trevlig med besök.
Bild på Susamarula.
Här lyser solen o de känns som att de kan bli varmt i dag!
Äntligen igår var de oxå en fin dag! Själv så har man gått på semester så de blir bara att ta de lungt o mysa i 3 veckor.
Mycke tid till fölet o träna!
Ha en bra dag!
Solen skiner över havet. Vi har firat Elin på morgonen med frukost på sängen och paket, men det blev inget äta av.
Ska ta och åka in till Hudik om en stund och gå på Mulle Mek museet och så ska vi äta glass, och köpa ett kastspö till Elin i present. 6 år blir hon idag.
Ha en riktigt fin dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon, strålande sol här i Eskilstuna och så ska det förbli någon vecka nu lovar www.yr.no så idag slår vi vårt hö! Hoppas bara vi hunnit få in allt innan lördag så jag kan åka och fota på utställningen.
Var ute sent igår kväll och tömkörde Poffi. Jätte mysigt hade vi. Idag blir det nog vagnen.
#8 Grattis Elin på din 6 års dag!
Ha det gott!

Sommar…. första dagen som det har varit så varmt att jag känt att man kan äta frukost på altanen. Mysigt ….med 7 hundar i varierande ålder som hade morgonrace runt benen. Vi stack iväg på en liten tripp på skogsvägar i går kväll för att se om vi såg några av skogens djur, ett råddjur, en älg, två harar och en grävling blev det. Inget mot för några år sedan när vi fick ihop 35 älgar. Naturen var så vacker och så blir det ju inte mörkt heller.
Blir en tripp in till stan även för oss det måste handlas.
#8 Gratulera Elin från oss.
Ha en bra dag!
* Grattis på födelsedagen önskas Elin från alla oss i Uppsala!!! :)
* Ia => Alltid ledsamt att skiljas från fyrbeningar, men när de väl har åkt känns det bättre. Man ger dem ju en chans att få det bra hos någon annan som har mer tid och möjlighet att göra roliga saker med dem än man själv har …
* Här skiner solen och det är ljuvligt sommarväder. På dagens program står skriva på hästboken och städa här hemma, innan det bär av till stallet. Där ska jag sitta i solen, dricka kaffe och bara softa innan det blir ridtur av i kväll!
Hoppas att ni alla får en härlig sommardag!
God förmiddag! Hoppas att ni får en fin dag, jag jobbar med RiLa saker samt ska snart iväg & träna. Sen bär det av till stallet en sväng.
#11 Tack Anna för omtanken……jag är ju inte precis någon rutinerad säljare och Tjibus är min egen enda uppfödning så det känns i hjärtat, men jag tror verkligen han får det jättebra och får vara nummer ett åt någon i stället för att komma i tredje hand här…….när han åker så är jag i Götene och tävlar med Njord så det känns bra, tror det bara är svårare att vara med……
#13 Ja, det tror jag är smart! Man ska inte göra det svårt för för sig i onödan.
# 13 Kan trösta dig med att det känns bättre med åren, allrahelst när man vet att hästarna får det jättebra, och att någon gillar dom precis lika mycket som man själv gjort!
#15 Tack, det är så jag får tänka…att han faktiskt kommer att älskas minst lika mycket av sin nya familj!