Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: sv-russavelsföreningen
Läst 1005 ggr
kristina-axtorp
0

Söker bilder dressyrbilder!

Sätter ihop material till en monter i SvRaf:s regi och söker bilder på russ som tävlar i dressyr! Kanske någon har kontakt med James Bond t e x? De måste vara i hög upplösning och digitala och tyvärr utgår ingen ersättning utan endas äran för att få med en bild i en broschyr eller på en roll ups!

Du kan maila till kristina@axtorp.se!

Tack på förhand!

kristina-axtorp
0

Ingen bra överskrift men hoppas det går bra ändå!Skäms

Scillajsa
0

Nu måste jag gå igenom arkiven :) Har massa på mitt russin när han tävlar har gått upp til LA:4 Har dock ny ruttare nu så dom börjar försiktigt med LC

Snoffan03
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en å annan på Pärlan men tyvärr har jag råkat ut för en hårddiskkrasch och vet inte om jag kommer att få tillbaka mina bilder igen. Har bara denna i "litet" format för tillfället mao… Har fått en hint om att det mesta kommer att kunna återställas men vet inte hur lång tid det kommer att ta isf… Pärlemo har iaf debuterat LA för ett par veckor sedan efter lång sparkskadevila och klarade 1:a kvalet till Ungponnychampionatet på första försöket. Nu hoppas vi att vi hinner få till ett kval till innan tiden är ute…

Men vi skulle oxå vilja se bilder på James Bond (å ännu hellre se honom live) så har ngn det så vore det kul. Skrattande

//M

Stuteri Mariline, www.levidegard.se