God morgon! 2009-06-21

Morgon sol och varmt så skönt Idag är det den stora hemåkar dagen så då kanske jag bir av med några grannar så man kan komma in i carporten, Annars är det bara söndag lite av varje står på schemat
ha det
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon!
Här är det för tillfället mulet, men hoppas på att det spricker upp så småningom och man får njuta av solen lite. Idag blir det stallet som gäller, ska rida och fixa lite och sen ikväll ska vi träffas ett gäng och kolla av det sista inför nästa helgs möhipppa.
Ha det gott :)
En härlig morgon med sol och ljumma vindar! Äntligen sommar! Har vandrat runt i trädgården med kaffemugg i näven och bara tittat! Nu är det dags att gå till "de vilda djuren" och kolla lite! Sen tror jag det blir en åktur, dock med bil!
Ha en fin söndag!
Kanonväder här oxå !! Ska köra snabbjobb med "omöjliga" russet Tyke, sen ska det jobbas !
Maggan !! Pussa dom vilda djuren från mig, speciellt 2……….
!
Ha en bra söndag !
Sol här i Östergötland med….härligt!! Ska ut med Njord framåt dagen, annars bara vara hemma på gården och njuta!

Godmorgon i landet!
Här är det solsken och blå himmel med litet vita fluffmoln, och det är varmt så man kan äta frukost ute!
Vi var uppe på berget och såg solen gå ner och upp igen inatt. Vi kom hem vid halv tre, så vi har tagit litet sovmorgon idag också.
På söndagsschemat står att hälsa på nyaste lilla barnbarnet, som föddes på E4 i torsdags. Nu är det fyra flickor i skaran!
Godmorgon/förmiddag
Idag lyser solen, 16+ Vilken härlig dag.
Ska nu ut och köra lite med Ponnyerna.

Solsken och redan 17 grader i skuggan. Har startat tvättmaskinen den kommer nog få jobba i några dagar framöver… Började dagen med lite koppelträning med valpen som ska flytta till veckan, han har ju inte haft ett koppel än fast han är så gammal de springer lösa med oss ute på gården. Får lite dåligt samvete så det blir att gå lite varje dag så han vet vad det innebär iallafall.
Blir nog lite plantsättning nu plus stallgöra, alla har sovit inne i natt så det blir att skotta lite.
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Här är det sol och varmt och i morse va jag ute till stallet och tränade med Delta och Eragon inför premiering/fölmöstringen på lördag. Dom va så duktiga så. Eragon blir lite för busig i traven och kickar gärna med bakbenen lite hit och dit, haha. :)
Förövrigt har jag blivit dunderförkyld så det blir bara till att ligga på soffan och omge mig av näsdukar!

God morgon. Blev sent igårkväll, satt med goda vänner och grillade på altanen. De "glömde" kvar ett barn så det fnissades länge i dotterns sovrum. Upptäckte en vattenläcka i tvättstugan sent igår kväll så jag har tvättföbud, illa med tanke på att vår tvätthög har en förmåga att växa sig jättestor på bara någon dag.
I eftermiddag ska vi återlämna det övertaliga barnet och sedan åka på föräldrargruppsträff. Har träffats var tredje månad sedan dec 2000. Vi är 5 familjer och har jätte roligt, de 11 barnen leker jättebra.
Idag fyller Zharanof 4 år. Grattis min lilla skrutta, hon får en läger vecka av mig i present, v 27 bär det av
.
Ha det gott alla vänner.
Godmorgon, även om det kanske inte riktigt kan räknas som morgon längre..
Soligt och fint här också idag, nu borde väl äntligen den sista snön ha försvunnit kan man tycka? Snart är jag påväg till stallet för att fortsätta träna på dressyrprogrammet min tränare gett oss i hemläxa..
Vilka fina ponnyer alla har, det är så roligt att se att det är fler än jag som har russ!