God morgon 2009-06-16
Solen skiner!!!
Det var en fantastisk syn som mötte mig i morse. Jag har nästan glömt hur det ser ut när det är sol!
Annars har halva juni gått och midsommar närmar sig med stormsteg. Får se om vi kan komma upp till Lönnånger i helgen och fira midsommar. Det vore som balsam för själen.
Ha en fin tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Väcktes av att sonen kom ner,han börjar jobba sju och var i farten före sex. Vild jakt på regnjacka åt honom, men det fanns ingen, alla saker vi inte använder är hos farmor, men vädret ser ut att ha stillat sig, så han for utan regnjacka. Idag blir det butiken, och Sara får vara hemma idag och passa veterinären så shettisarna får sin andra influensaspruta. Vi borde ut med litet hästar ikväll, få se hur vi hinner.
Ja verkligen underbart!
Sista dagen på arbetet idag innan semestern och det ska bli skönt, men har massor av måsten jag måste hinna färdigt med innan jag får gå hem. Så det blir att ligga i idag!
Ha det så bra!

God morgon. Jag vaknade av att det var fint väder: solen sken in i sovrummet och det var tyst - det regnade inte. Härligt!
I går eftermiddags hämtade jag hem ettåringarna från betet tillfälligt. Idag kommer hovslagaren om ett par timmar och trimmar fötterna, det var enklast för honom att alla hästarna är samlade på samma ställe. I eftermiddag ska tjejerna köras tillbaka till stora betet igen, först ska de ha en influensavaccination (3:e sprutan).

God morgon!
Solen skiner och det blåser inte, skönt!
Igår var hovslagaren här och gav flickorna hovvård. Nu är alla så fina om fötterna så. Idag ska vi iväg och träna lite Yramis och jag. nu gäller det bara att få ihop det med ungarna, mat och hästen men det ska nog gå om jag ligger i lite idag.
Há de bra idag!
Godmorgon!
Här är det packande av grejor som gäller. Yngste sonen, djurens husse och jag ska åka till Skåne och hälsa på min mamma några dagar. På uppvägen i helgen ska vi också passera min pappa, och det blir skoj att träffa båda sina dagars upphov för en gåns skull!
… och vad lycklig man blir när solen skiner ute - härligt härligt! :)
Liselotte => Hoppas ni får jätteskönt i Lönnånger! Vi hörs av när vi kommer hem, så får vi väl se när det passar att HJ kommer och hälsar på hos den prickige prinsen! :)
Godmorgon!!!
Idag skiner solen även hos mig, jag instämmer med Liselotte, även jag har glömt bort hur solen ser ut.
Nu ska vi till Brage, jag tror att det blir en liten "premiärritt" för dottern på hemmaplan, bäst att passa på så att regnet inte kommer…
Ha en fin tisdag.
God Förmiddag!
Jag har druckit kaffe och läst tidningen på verandan, i SOL!!!!! Skönt efter allt regnande och storm!
I dag blir det lite pyssel inför midsommarfirandet eftersom jag jobbar både ons- och torsdag. Skall handla lite bl.a. Skall också göra en tripp till Stånga!
Hoppas alla har sol i dag!

Go Förmiddag!
Även här skiner solen på bästa sätt! Härligt att få tillbaka den på himlen. I dag är en ledig dag, som ska firas med att städa hus o klippa gräs o sedan köra några russ. Det är en ganska skön känsla nu när hela familjen är samlad då sommar- lovet är i sin början. Har lite pyssel med nya kattungen Myran, som är liten o alldeles för nyfiken för sin egen säkerhet och Cardero verkar gilla att gå ute i hagen dygnet runt. Hoppas all ni får en fin dag!
God förmiddag!
Idag är det SOL! Äntligen!
Idag ska vi iväg på en husvisning. Antagligen ska vi inte slå till och köpa än, men det är intressant och roligt att se vad som finns där ute. I eftermiddag ska jag träna Kakan en sväng, har inte bestämt om det blir körning eller tömkörning ännu.
Nu måste jag rota fram shortsen :)
Ha en bra dag alla!

Sol 

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Äntligen lite sol i dag! Inte så varmt men en då! Underbart skönt iallafall.
Annars är allt bra!
Här i Malung, ska nog åka o titta på shettis föl i dag!
Ha de bra!

Go kväll
Andra dagen på semestern här. Va sol på förmiddagen med den försvann.
Har skrittat på Deona för första gången idag, så cool e hon. Bara man får godis så kan man ställa upp på vad som