God morgon 2009-06-09
Morrn!
Tidig morgon idag. Ska åka på moderlandsmöte med ardenner och nordsvensk och pendeln går 05.04 så jag ska snart ge mig iväg. Har problem att checka in och kunna skriva ut min tågbiljett, så jag hoppas verkligen att jag inte blir avslängd i farten.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Idag är det dan före dan, avslutningsdagen alltså! Sen blir det städning av klassrummet i ett par dagar och konferenser och utvärdering.
Ser lite halvdant ute, molnigt och regnet hänger i luften, grönt och fint blir det verkligen av detta varierande väder.
Ha det gott!

Morgon lite grått ute och inte så varmt Sitter och fikar och försöker vakna ska till ridhuset på morgonen sedan är det kontorsjobb och röja gräs under eltrådar. Ha en bra tisdag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
God Morgon!
Ännu en grå dag, men det regnar dock inte. Hoppas på bättre väder om några timmar! Skall strax släppa ut den lilla nya och hennes mamma i hagen! I övrigt blir det väl städning…..
Ha en bra tisdag!

Godmorgon i landet! Här är det några molnslöjor på himlen, och solen skiner och fåglarna kvittrar. Igår hade vi hela 11+, få se vad det landar på idag. Idag blir det butiken, och stand-in de sista timmarna, så far Sara och jag till Boden med Trixi för att försöka kvala en gång till, förhoppningsvis utan hagelstorm denna gågn. Styrelsemöte i ponnytravklubben samtidigt. Man får vara effektiv 
Nu ska jag jaga upp ovan nämnda barn, skönt att det är sista skolveckan!

Godmorgon!
Eller god och god vet jag inte om jag tycker att den är idag… Har fortfarande migrän och gårdagen var en riktigt pina med den värsta huvudvärk jag varit med om på länge :( Hoppas den går över snart nu, för jag har tenta på torsdag om skulle verkligen behöva plugga lite på den idag… Orka!!!
Hoppas ni alla får en bra dag!
Här lyser solen helt underbart med blå himmel. Kanske ska lägga i båten o ta en tur på åna.
Hästarna har de bra. Lite typiskt att de ska vara så så fint väder nu när man skulle ha sovit, jobbat natt så man är ledig 1 dag sedan så dra de igång igen på torsdag morgon igen! Jobbet alltså!
Ha en underbar dag !

Gomorron allihopa!
Jag tajmade ganska så rätt. Första natten med fölvak gav resultat direkt.
Tidigt i morse kom jag på Kremla med att förlossningen börjat och denna gång kunde jag bara stå och se på från sidan medans hon skötte allt helt utan komplikationer.
En stark frisk hingst galopperade snart runt mamma i lösdriften!
Såå härligt att det gick bra med denna bäbis efter strulet med den vi fick för exakt två veckor sen.
Så min dag idag blir nog picnic i fölhagen med kameran i högsta hugg!
Hoppas alla får e fin dag idag!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Morrn !
Strålande solsken i Skåne !!Ska röja lite i huset, fixa med russinen lite o jobba…………………(o anmäla till Skånerussutställningen!)

God morgon!
Idag är ingen bra dag, jättetrött och sunkit väder! Hagbygge står på listan efter jobbet.. Suck!! Är ganska less på att det är juni men känns som november.
//Mickan

Godmorgon
Idag firade mina barn att jag är halvvägs till 90 med frukostbricka på sängen.
Sitter nu på jobbet och försöker känna arbetsmotivation när solen skiner utanför.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#10 Gratulerar =)
//Mickan

God morgon
Sol här men lite moln på himlen. Ska snart till jobbet men var duktig och putsade lite fönster på morgonen som var behövligt. Ridning väntar när jag kommer hem.
#10 Grattis!
Ha en bra dag alla
Grattis, ryttarn! På söndag är det min tur att passera samma halvtidsstreck mot nittio …. *sucka*
Här är det bra men lite sömnigt! Vaknade i natt och kunde inte somna om, så jag satt uppe en bra stund och skrev på en hästbok jag håller på med. Så nu är det segt som bara den i skallen …
Hj brunstar fortfarande inte, men det är på sätt och vis bra, för jag måste nog fixa bilen innan jag kan köra henne någonstans alls.
I dag blir det nog en hel del jobb - ska ge mig på vinterbädden i jätteboxen, och det är INTE kul när man har typ 20 m2 att gräva ut … *gaaah*
Ha det skönt allesammans! :)
Grattis Teja! Och grattis Ryttarn!
Här har det varit fint väder med blåst i formiddag, och nu kom det moln, så det blir nog lite regn också.
Tänk Anna, Jerker och jag är lika "unga" och fyller i maj-juni!!
Grattis Teja till en fin fölunge, och till ryttarn på födelsedagen.
Sjöl sitter jag på tyåget hem från mötet i Jönköping, och är snart hemma, efter att ha lämnat hemmet 04.40. Ska bli skönt att hoppa i säng nu.
Ha en bra kväll!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus